اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری:

تعداد مشترکان آبفار چهارمحال و بختیاری به 75 هزار رسید

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر افزون بر 75 هزار مشترک روستایی از خدمات آبرسانی این شرکت بهره‌مند هستند.

تعداد مشترکان آبفار چهارمحال و بختیاری به 75 هزار رسید
قاسمعلی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این تعداد مشترک روستایی در بیش از 400 روستای این استان که قبوض آب بها برای آنها صادر می‌شود، از این شرکت خدمات آبرسانی دریافت می‌کنند.
وی در ادامه بر لزوم پوشش تأسیسات آب در فصل زمستان در این استان تأکید کرد و گفت: این شرکت با پخش پیام‌های هشداردهنده از طریق رسانه‎های جمعی و اطلاع‌رسانی به‌هنگام صدور قبوض آب بها هشدارهای لازم را در این ارتباط به مشترکان انتقال داده است.
خدابخشی خاطرنشان کرد: در فصل زمستان و با توجه به احتمال ادامه روند سرما و یخبندان نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله‎های روباز برای جلوگیری از یخ زدگی و خسارات احتمالی توسط مشترکان ضروری است.
مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده در فصل زمستان، افزود: با توجه به شب‌های سرد زمستان و احتمال وجود یخبندان، به‌منظور جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات خصوصی آب منازل، مشترکان لازم است نکات ایمنی را مورد توجه و استفاده قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: تخلیه کردن آب لوله‌های غیر ضروری که در زمستان مورد استفاده نیست مانند کولر، حیاط و همچنین عایق بندی لوله‌هایی که در معرض هوای آزاد قرار می‌گیرند، استفاده از پوشش مناسب برای عایق بندی کنتورهای آب که در حیاط نصب شده‎اند به‌ویژه کنتورهای دیواری، قطع آب واحدهای خالی از سکونت و مراقبت مستمر در طول زمستان از مواردی است که مشترکان باید برای جلوگیری از یخ زدگی رعایت کنند.
خدابخشی گفت: پوشش اتصالات با عایق مناسب علاوه بر جلوگیری از یخ زدگی کنتور، موجب دسترسی آسان ماموران برای قرائت کنتور می‌شود.
وی از پشم شیشه و خاک اره به عنوان عایق‌هایی مناسب در فصل سرما نام برد و افزود: کیسه‌های حامل خاک اره و قرار دادن آن در محفظه کنتور یکی از راه‌های محافظت از تاسیسات آب در مقابل یخ زدگی است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از شهروندان درخواست کرد تا در صورت یخ زدگی، از حرارت دادن مستقیم و یا ریختن آب جوش بر روی کنتور پرهیز کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول