اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای رفع مشکل بیماران عقب مانده ذهنی صورت گرفت

راه‌اندازی بخش دندانپزشکی با تعرفه دولتی در شیراز

خبرگزاری فارس: بخش ویژه دندانپزشکی با بیهوشی به منظور ارائه خدمات با تعرفه دولتی به افراد عقب مانده ذهنی و کودکان، در بیمارستان الزهرا (س) شیراز راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بخش دندانپزشکی با تعرفه دولتی در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست اداره امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این امکان برای افراد عقب مانده ذهنی و کودکان با همکاری و پی‌گیری‌های مستمر بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز فراهم شده که بر اساس آن، این گروه در صورت نیاز به استفاده از خدمات دندانپزشکی می‌توانند با پرداخت تعرفه دولتی درمان شوند.
علی اکبر زندی افزود: در این مرکز اعمال دندانپزشکی مانند کشیدن دندان، ترمیم، عصب‌کشی، جرم‌گیری و سایر موارد لازم برای افرادی که نمی‌توانند این درمان‌ها را با بی‌حسی موضعی دریافت کنند، ارائه می‌شود.
وی ابراز داشت: افرادی مانند عقب مانده‌های ذهنی یا برخی از کودکان در هنگام دریافت خدمات دندانپزشکی، همکاری لازم را با دندانپزشک ندارند بنابراین باید درمان‌های مورد نیاز را با بیهوشی دریافت کنند.
زندی بیان کرد: این گونه خدمات پیش از این در بیمارستان‌های خصوصی و با تعرفه خصوصی انجام می‌گرفت که برخی از بیماران قادر به پرداخت این هزینه نبودند.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز یک مرکز درمانی خیریه است، گفت: با راه‌اندازی این بخش با تعرفه دولتی، مشکل بسیاری از خانواده‌هایی که قادر به پرداخت تعرفه خصوصی نبودند، رفع شد.
زندی افزود: نگرانی خانواده‌هایی که فرزندان آن‌ها دندان‌درد داشتند اما نمی‌توانستند از مراکز معمولی دندان‌پزشکی خدمات دریافت کنند، با استفاده از این مرکز به میزان بسیاری رفع می‌شود.
به گزارش فارس، در بخش دندان‌پزشکی با بیهوشی و sedation بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز، تیمی متشکل از جراح دندانپزشک و متخصص بیهوشی به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول