اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

30 کاندیدای نمایندگی مجلس در کرمان ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: در شهرستان کرمان مجموعا 30 نفر برای نمایندگی مجلس ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 22 نفر مرد و هشت نفر زن هستند.

30 کاندیدای نمایندگی مجلس در کرمان ثبت‌نام کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از فرمانداری کرمان، بهنام سعیدی با اعلام اینکه طی یک هفته مهلت ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس که از روز شنبه سوم دی ماه آغاز و تا ساعت 17 جمعه نهم دی ماه ادامه داشت، گفت: در شهرستان کرمان مجموعا 30 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 22 نفر مرد و هشت نفر زن هستند.
وی بیان کرد: انتخابات پیش رو از این حیث حائز اهمیت است که در خرداد 88 دشمن سعی کرد، علاوه بر تبلیغات مسموم قبل از انتخابات، پس از آن نیز حضور پرشور و حماسی مردم را ناچیز جلوه دهد و با رمز تقلب در انتخابات زمینه اغتشاش و ناامنی را در کشور فراهم کند.
سعیدی افزود: در نهم دی ماه سال 88 ایمان عاشورایی مردم و حضور در صحنه ایشان به بار نشست و با عنایت خداوند متعال و رهنمودهای مدبرانه و شایسته رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمن خنثی شد.
وی تصریح کرد: افتخار ما این است که کشور ما ولایی و قوانین آن برگرفته از دستورات اسلام است و اعتقاد ما این است که امام عصر (عج) ناظر و حامی مملکت است.
فرماندار کرمان بیان داشت: مردم همیشه در صحنه کرمان با شرکت در این انتخابات بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق می‌کنند و برگ زرینی را بر افتخارات این مرز و بوم می‌افزایند.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول