اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان:

تأسیس شرکت آبفا بر بالندگی صنعت آب افزوده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: تأسیس شرکت آب و فاضلاب روز به روز بر بالندگی صنعت آب افزوده و آن را به جایگاه ویژه‌ای در منطقه رسانده است.

تأسیس شرکت آبفا بر بالندگی صنعت آب افزوده است
مرتضی عزالدین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، ضمن تبریک 11 دی سالروز تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب اظهار کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب سابقه‌ای حدود 20 ساله دارند که وجود متخصصان و افراد دلسوز دراین شرکت‌ها باعث شده حرکت‌های خوب و رو به جلو صورت گیرد.
وی ادامه داد: در روزهای انقلاب و قبل از تأسیس این شرکت‌ها وابستگی ما در این صنعت به کشورهای بیگانه بود و تمام اجناس از خارج از کشور وارد می‌شد اما هم اکنون بیش از 95 درصد تأسیسات و تجهیزاتی که صنعت آب و فاضلاب نیاز دارد در داخل کشور توسط متخصصین ایرانی ساخته می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص طراحی سدها و شبکه خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ که همه توسط همکاران انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر خدمات مهندسی ما به کشورهای منطقه صادر می‌شود و اکنون در بخش آب و فاضلاب کشور به جایگاه ویژه‌ای دست یافته است.
وی با بیان اینکه عملکرد ما در بخش آب و فاضلاب نشان‌دهنده این است که طی سال‌های گذشته از عمر این شرکت روز به روز بربالندگی آن افزایش یافته است، افزود: این شرکت به بلوغ کامل و سازمان یافته رسیده و نیمه خصوصی شده است که این شرکت جزو شرکت‌های خصوصی است و در هزینه‌های جاری هیچ‌گونه وابستگی به دولت نداریم و در قالب اصل 44 قانون اساسی اداره می‌شود.
عزالدین با اشاره به تأثیر تأسیس شرکت در مدیریت آب ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب قبل از اینکه به وجود بیاید، واحدی در شهرداری‌ها یا آب منطقه‌ای‌ها بود که با ضرورتی که نظام دید شرکت‌های مستقل آب و فاضلاب ایجاد شد که بتواند با توجه به رشد جمعیتی، نیاز مردم به مقوله آب و شبکه‌های فاضلاب و اولویت بهداشت عمومی خدمات خود را ارائه دهد.
وی در ادامه با بیان اینکه در برخورداری از آب شرب بهداشتی قبل از تأسیس شرکت‌ها 92درصد مردم از آب سالم برخوردار بودند، افزود: امروزه برخورداری از آب شرب بهداشتی به 100 درصد رسیده است که این آمار قبل از دولت‌های نهم و دهم 95 درصد بود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: تعداد اشتراک‌های آب قبل از تأسیس شرکت‌ها 95 هزار انشعاب و قبل از سال 84 تعداد 183 هزار فقره بوده و اکنون 246 هزار فقره اشتراک فاضلاب در استان همدان وجود دارد.
وی در پایان افزود: در بخش اشتراکات فاضلاب قبل از تأسیس شرکت‌ها در استان همدان 58 هزار اشتراک داشتیم قبل از دولت‌های نهم و دهم 89 هزار اشتراک و امروز نیز 150 هزار اشتراک در سطح استان همدان وجود دارد.
 انتهای پیام/ص20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول