اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود معرفی از سوی هیئت ووشو

حکم نایب رئیسی بانوان برای معماری ابلاغ نشده است

خبرگزاری فارس: با وجودی که از چند ماه قبل مریم معماری برای سمت نایب رئیسی هیئت ووشو استان اصفهان معرفی شده، هنوز حکمی برای وی صادر نشده است.

حکم نایب رئیسی بانوان برای معماری ابلاغ نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان اصفهان که چند ماه قبل برگزار شد، مرتضی کیانی به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد و وی نیز مریم معماری که در زمان سرپرستی مراد یوسفی سمت نایب رئیسی بانوان هیئت را بدون حکم در اختیار داشت، برای این مسئولیت به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی کرد.
اما با وجود گذشت چند ماه، هنوز معاون بانوان اداره کل تربیت بدنی نظر خود را در مورد نایب رئیسی وی اعلام نکرده و حکمی نیز برای وی ابلاغ نشده است.
مربی تیم تالو اصفهان که در حال حاضر مسئولیت بانوان هیئت را بر عهده دارد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: چندی قبل مدارکم را به تربیت بدنی ارسال کردم اما با اعلام بازرس این اداره مبنی بر ارسال نشدن مدارک، بار دیگر مدارکم را فرستادم.
مریم معماری با بیان اینکه دلیل صادر نشدن حکمش را نمی‌داند، افزود: در زمان سرپرستی یوسفی در هیئت ووشو، اعلام شد به دلیل اینکه ایشان سرپرست هستند، ابلاغی برای نایب رئیسی صادر نمی‌شود.
وی افزود: اطلاعی از اینکه معاون بانوان اداره کل تمایلی برای نایب رئیسی من ندارد، در اختیار ندارم اما قرار است طی هفته جاری با ایشان دیدار و گفت‌وگو کنم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول