اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان:

رقابت‌های استانی ووشو به صورت تیمی و آزاد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر این هیئت رقابت‌های استانی ووشو را به صورت تیمی و آزاد برگزار می‌شود.

رقابت‌های استانی ووشو به صورت تیمی و آزاد برگزار می‌شود
مرتضی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های استانی ووشو در تمامی رده‌های سنی و در قسمت آقایان برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان وزن‌کشی رقابت‌های ووشوی استانی، روز پنجم بهمن‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: مکان وزن‌کشی خانه ووشو است.
رئیس هیئت ووشو استان اصفهان با اشاره به اینکه مکان اصلی مسابقات نیز در خانه ووشو قرار داده شده، اظهار داشت: روز هفتم بهمن‌ماه نیز برای برپایی این مسابقات در نظر گرفته شده است.
وی در مورد رده‌های سنی شرکت کننده در رقابت‌های استانی ووشو گفت: طبق محدودیت‌های فدراسیون جهانی ووشو رده سنی بزرگسالان (متولدان پنجم بهمن سال  1372 به قبل) می‌توانند در رقابت‌های ساندا شرکت کنند.
کیانی افزود: در رده سنی جوانان متولدان پنجم بهمن 1372 تا چهارم بهمن 1375 و رده سنی نوجوانان پنجم دی‌ماه 1375 تا چهارم بهمن‌ماه سال 1378 اجازه شرکت در رقابت‌های استانی ووشو را دارند.
وی اظهار داشت: در رده سنی نونهالان نیز متولد پنجم بهمن 1378 الی چهارم بهمن 1384 در این مسابقات شرکت می‌کنند.
رئیس هیئت ووشو استان اصفهان با اشاره به اینکه رقابت‌های استانی ووشو در دو بخش تالو و ساندا برگزار می‌شود، اظهار داشت: بزرگسالان در 10 وزن و جوانان در هشت وزن برای رقابت‌های ساندا آماده می‌شوند.
وی تاکید کرد: رقابت‌های ساندا استان اصفهان بر اساس جدیدترین قوانین رقابت‌های بین‌المللی که به وسیلهIWUF  صادر شده است، اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول