اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس تاکید کرد

جذب اعتبارات مشاغل خانگی در فارس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی فارس باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا حداکثر اعتبارات بخش اشتغال خانگی را در این استان جذب کنند.

جذب اعتبارات مشاغل خانگی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد تقی زمانیان در یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فارس که به منظور بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه تعهد ایجاد اشتغال در سال90 و روند جذب تسهیلات مشاغل خانگی، تشکیل شد، با تاکید بر نقش مدیریتی دستگاه‌های عضو این کارگروه، اظهار داشت: زمینه‌سازی نهادهای دولتی برای ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی مهم‌تر و ارزشمندتر از تولید اشتغال در خود دستگاه‌ها است.
زمانیان افزود: مطالعه برای شناخت زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری باید به صورت منطقه‌ای در شهرستان‌های مختلف انجام شود و این روند که هم‌اکنون در حال پیگیری است، باعث می‌شود ما در هر جای این استان با مطالعه و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری مشخص زمینه‌سازی مناسب‌تری برای سرمایه‌گذاری ایجاد کنیم.
وی با یادآوری فرصت ناچیز باقی مانده تا پایان سال، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند با تعامل و انعطاف، تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال، تعهدات استان فارس در سال 90 را محقق کنند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس توجه ویژه به بحث مشاغل خانگی را خواستار شد و ابراز داشت: با توجه به اینکه مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال با سرمایه اندک، توسط افراد ایجاد می‌کند و تاثیر قابل توجهی در پائین آوردن قیمت تمام شده تولیدات و خدمات دارد، دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا حداکثر اعتبارات این بخش را در استان فارس جذب کنند.
زمانیان خاطرنشان کرد: آنچه اهمیت دارد عینیت یافتن اشتغال و تحقق پیگیری‌های اداری در این زمینه است، بنابراین وظیفه دستگاه‌های اجرایی پیگیری موضوع اشتغال تا زمان تکمیل فرایند و ایجاد شغل در میدان عمل است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول