اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تحلیل محتوا عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

قدرت ایران عرصه را بر دشمن تنگ کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول تحلیل محتوا عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی امروز عرصه را بر دشمن تنگ کرده است.

قدرت ایران عرصه را بر دشمن تنگ کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، علی حقانی صبح امروز در نشست سیاسی سپاه شهرستان دشتی اظهار داشت: 9 دی تجدید بیعت مجدد مردم با ولایت بود.
مسئول تحلیل محتوا عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: جلسه‌ای که زمان بوش در کنگره آمریکا تشکیل شد بحث حمله به ایران از سوی رامسفلد وزیر وقت آمریکا را مطرح کردند که بوش در مخالفت جنگ با ایران می‌گوید برآوردی که ما از ایران داریم این است که ایران یک حسین دارد و ایرانی‌ها این شجاعت را از حسینشان به ارث برده‌اند.
حقانی تصریح کرد: ارزیابی امریکایی‌ها درست است و ما هم قبول داریم ولی چون دشمنان اسلام از احمق‌ها هستند کارشان نتیجه نمی‌دهد.
وی ادامه داد: فرانسس فکویاما تئوریسین غربی برای اجرای ماموریت خانم رایس وارد صحنه می‌شود تا تئوری پردازی کند می‌گوید شیعیان دارای دو بال قرمز و سبز هستند که بال قرمز شهادت طلبی و بال سبز که انتظار و مهدویت است را از کربلا به ارث برده‌اند و این دو بال شیعیان را بر اوج قلعه عظمت و بزرگی نشانده است.
حقانی افزود: تحلیل گران امریکایی می‌گویند ایرانی‌ها دارای ولایت فقیه هستند که مانع ضربه زدن به آنان می‌شود.
مسئول تحلیل محتوا عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: بخش عمده‌ای از ماموریت فکویاما در فتنه سال 88 در بحث ولایت فقیه، امام حسین(ع) و شهادت طلبی عملیاتی شد.
وی با بیان اینکه چند سالی از این فتنه گذشته و همه چیز برای ملت فهیم ایران روشن شد، خاطر نشان کرد: خوئینی‌ها گفته است در زمانی که خاتمی انتخاب شد ما دل رهبری را لرزاندیم و الان که میر حسین موسوی آمده باید این صندلی را از زیر پای رهبری بکشیم.
حقانی گفت: سایت وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس در تحلیلی می‌نویسد این جنبش سبزی که در تهران راه افتاده قطار این جنبش بنا است از جمهوری اسلامی ایران عبور کند و امیدواریم میر حسین موسوی که سوار بر این قطار شده است تا ایستگاه آخر بماند.
وی ادامه داد: در بیانیه 17 میر حسین موسوی آمده است که کسانی که ظهر عاشورا به همراه سگ‌های خود با سوت و کف در خیابان‌ها آمدند و به عزاداران حسینی توهین کردند این‌ها را افرادی خود جوش معرفی  و کروبی نیز عزاداران حسینی را قاتل وحشی معرفی می‌کند.
حقانی گفت: تمام شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا، اسرائیل و غرب حرکت‌های فتنه گران را پوشش می‌دادند و 23 سفارت در تهران از فتنه‌گران حمایت می‌کردند و استودیو رادیویی بی بی سی در ستاد موسوی کشف شد.هشت ماه فتنه از 8 سال جنگ خطرناکتر است چون 8 سال جنگ تبدیل به یک فرصت‌هایی شد زیرا حضرت امام (ره) فرمودند ما در 8 سال جنگ تمام برگ‌های برنده را از دشمن گرفتیم.
وی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت امام خامنه‌ای در عید سعید فطر فرمودند: این انتخابات نباید به یک چالش امنیتی برای کشور ایجاد شود.
حقانی تصریح کرد: دشمن در حال تدارک در نوع جدید کودتای مخملی است که قرار است 50 روز قبل از انتخابات در ایران اسلامی کلید بخورد و آن هم نه از پایتخت بلکه از روستاها و از شهرهای کوچک آغاز کنند.باقی مانده فتنه گران در بگرام افغانستان مشغول کودتای مخملی در ایران هستند.
حقانی با بیان اینکه ما اطلاعات دقیقی از توطئه‌های فتنه گران نسبت به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی داریم، گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی امروز عرصه را بر دشمن تنگ کرده است.
 وی در پایان تصریح کرد: حضور هر ایرانی در پای صندوق‌های رأی لبیک به ندای حضرت امام خامنه‌ای و تیری بر قلب دشمنان به ویژه استکبار جهانی است.
انتهای پیام/خ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول