اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در استان زنجان به 73 نفر رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در استان زنجان با پایان نام‌نویسی از داوطلبان به 73 نفر رسید.

تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در استان زنجان به 73 نفر رسید
محمد پورجعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه 9 دی به پایان رسید.
وی ادامه داد: داوطلبان با حضور در ستادهای انتخاباتی در فرمانداری‌های مختلف در انتخابات شرکت کرده و مراحل بعدی انتخابات با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرا می‌شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان تصریح کرد: با توجه به این امر که در این دوره داوطلبان باید دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر باشند نسبت به دوره گذشته با کاهش داوطلبان مواجه بودیم.
وی تصریح کرد: همزمان با آخرین روز نام‌نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی 20 نفر در شهر زنجان برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند.
پورجعفری با بیان اینکه پنج نفر خانم از شهر زنجان در انتخابات شرکت کرده‌اند، افزود: 15 آقا نیز همزمان با آخرین روز نام‌نویسی در محل ثبت نام حاضر شدند.
وی با اشاره به اینکه در روز آخر سه نفر از شهر ابهر در انتخابات شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده نیز شش نفر در آخرین روز اقدام به ثبت ‌نام کردند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان بیان داشت: در شهرستان ماهنشان نیز یک نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آخرین روز اقدام به نام‌نویسی کرده است.
وی از شرکت 74 نفر از استان زنجان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: یک نفر بعد از نام‌نویسی انصراف خود را اعلام کرد.
پورجعفری خاطرنشان کرد: از این تعداد 65 نفر مرد و هشت نفر زن هستند.
وی با اشاره به اینکه از دوم اسفندماه سال جاری زمان قطعی معرفی داوطلبان است، افزود: داوطلبان می‌توانند از چهار تا 10 اسفند ماه سال جاری نسبت به تبلیغات خود اقدام کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان افزود: با همکاری و مساعدت همه مسئولان استان آماده برگزاری انتخابات سالم و منطبق با قانون هستیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول