اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان

مسابقات قرآن دانشجویان سما برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره مسابقات قرآن طرح قدس دانشجویان آموزشکده سما در کرمان برگزار شد.

مسابقات قرآن دانشجویان سما برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی آموزشگاه سما مرکز کرمان، جواد محمودی رئیس آموزشکده سما اظهار داشت: مسئولان دانشگاه آزاد تلاش می‌کنند تا فرهنگ غنی قرآن در میان دانشجویان پویا و فراگیر شود.
وی افزود: قرآن معجزه پیامبر اسلام و شفابخش آلام و دردهای روحی و جسمی است.
محمودی بیان کرد: دانشجویان به عنوان آینده‌سازان مملکت اسلامی تمسک به قرآن را در زندگی خود نهادینه کنند و از این نعمت الهی جدا نشوند.   
زهره نخعی مسئول دفتر فرهنگ آموزشکده سما اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی ضامن سلامت در برابر همه آفات است، قرآن بهترین راهکار مقابله با ابزار و تکنولوژی‌های جدید دام‌گستر و شبکه‌های تار عنکبوتی جهان‌گستر است.
وی افزود: قرآن چراغ راه هدایت بشریت است و نسخه استفاده از آن در هر عصر و زمانی مورد توجه بوده و کپی شدنی نیست، جهان امروز نیز با همه دین‌گریزی و مفاسد اخلاقی و اجتماعی دریافته که تنها چاره کار برگشت به سوی معنویت و بهترین کتاب راهنما قرآن کریم است.
نخعی بیان کرد: قرآن کتاب انسان‌سازی و تربیت محور و تمام راه‌های رستگاری در آن یادآوری شده است.
وی افزود: این مسابقات با هدف کمک به آموزش و یادگیری در حد تسلط به روانخوانی و قرائت قرآن دانشجویان، آشنایی دانشجویان با مفاهیم قرآنی، استفاده مناسب از اوقات فراغت و شکوفا شدن استعدادهای بالقوه دانشجویان در مسیر معارف الهی برگزار شد.
نخعی با اشاره به اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقات قرآنی و سطح‌بندی شرکت کنندگان از شهریور ماه سال جاری آغاز شد.
وی عنوان کرد: طی این مدت فعالیت‌های مستمر انجام تا در ایام عزاداری سالار شهیدان همزمان با پایان ترم اول با تلاش و همت دست‌اندرکاران این طرح برگزار شود.
نخعی بیان کرد: نفرات نخست چهارمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در رشته‌های چهارگانه محدثه‌السادات عمرانی، سمیه خیرمند، اطهره گلی‌زاده، علی سام‌نژاد، مرتضی پورمحی‌آبادی، نظام‌الدینی یوسفی و امیر آتش‌گوهری هستند.
این مسابقات در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، ترتیل، تفسیر، حفظ و ترجمه به مدت یک روز برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول