اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان:

ولایت فقیه رمز وحدت و اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان از ولایت فقیه به عنوان رمز وحدت و اقتدار ملت بزرگ ایران نام برد و گفت: تا زمانی که این ملت از ولایت فقیه و رهبری تبعیت کنند هیچ آسیبی به کشور نمی‌رسد.

ولایت فقیه رمز وحدت و اقتدار ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی دوستی‌نژاد جمعه‌شب در مراسم گرامیداشت 9 دی که در نمازخانه اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان برگزار شد، اظهار داشت: هر روز که از تاریخ عقبه اسلام فاصله می‌گیریم معجزه قرآن، پیام و معجزات آیات‌ قرآن را بیشتر احساس می‌کنیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از نهضت امام حسین(ع) و یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌‌های تاریخ اسلام است، خاطر نشان کرد: مکتب امام حسین(ع) مکتب حیات بخش و مسیر سعادت انسان‌ها است.
وی تصریح کرد: تمام توطئه‌هایی که دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب بر ما تحمیل کرده‌اند در سایه اتکا به نهضت عظیم امام حسین(ع) خنثی شده است.
به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان، امام راحل با الگوگیری از نهضت سالار شهیدان علیه ظلم ستم قیام کرد و انقلابی را به پیروزی رساند که اکنون الگوی بیداری جهان اسلام شده است.
دوستی‌نژاد اضافه کرد: رژیم یک‌هزار و 500 ساله شاهنشاهی با لطف و اراده خدا، وحدت و یکپارچگی مردم و راهنمایی و رهبری‌های امام راحل(ره) سرنگون و حکومت اسلامی در کشور به انتخاب مردم پایه‌گذاری شد.
وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با بنا نهادن یک حکومت دینی اسلامی در کشور ضمن احیای ارزش‌های دینی و اسلامی به جهانیان ثابت کرد، دین نقش تعیین کننده‌ای در سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان به توطئه‌های دشمنان در طول این سال‌ها علیه این نظام الهی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان همواره دین را مانع بزرگی بر سر راه رسیدن به اهدافشان می‌دانند به همین منظور برای ناکارآمد نشان دادن آن دست به هر توطئه‌ای زده و می‌زنند.
دوستی‌نژاد هشت سال جنگ تحمیلی را نمونه بارزی از ترس دشمنان از ایران اسلامی دانست و افزود: تحمیل جنگی نابرابر درست در زمانی که پایه‌های این نظام ارزشی در حال بنا نهادن بود نشان از عمق ترس دشمنان از انقلاب بود.
وی تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی مردم در کنار رهبری‌های امام (ره) در طول هشت سال جنگ تحمیلی با وجودی که سپاه دشمن تا دندان مسلح بود آنان را با شکستی سخت مجبور به عقب‌نشینی کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: توطئه‌های دشمنان در دهه دوم و سوم و بعد از شکست در جنگ سخت خود را در قالب جنگ نرم نشان داد، که تا کنون به خاطر رهبری‌های الهی مقام معظم رهبری و بصیرت مردم بی‌نتیجه و بی‌اثر مانده است.
دوستی‌نژاد تسلط بر خاورمیانه را بزرگترین هدف دشمنان دانست و یادآور شد: تسلط بر خاورمیانه با توجه به سرمایه‌ها و ذخایر عظیمی که در آن وجود دارد همواره مهم‌ترین هدف دشمنان بوده و در این مسیر ایران را بزرگترین مانع بر سر راه تحقق اهداف خود می‌دانند و با اجرای توطئه‌های مختلف علیه این نظام مقدس آرزوی نابودی آن را در سر می‌پرورانند.
به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان، فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که به دلیل عدم بصیرت برخی از خواص در کشور پیاده و بسیاری از ارزش‌های اسلام و انقلاب به چالش کشیده شد.
دوستی‌نژاد افزود: دشمنان در فتنه 88 با بهره‌گیری از بی‌تعهدی عده‌ای قلیل خواستند از آب گل‌آلود ماهی گرفته و انقلاب و ارزش‌های این نظامی الهی را تضعیف کنند اما بصیرت مردم و تدابیر و منویات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب مکر دشمن را به خودش بازگرداند.
وی تصریح کرد: در فتنه 88 عده‌ای از خواص که خود را مدافعان اسلام و انقلاب می‌دانستند به دلیل عدم بصیرت بلندگوی دشمن شدند و آنچه را آمریکای شیطان، انگلیس پیر استعمارگر و اسرائیل صهیونیسم می‌خواست، فریاد زدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: برخی دیگر نیز با سکوت در برابر هتک حرمت‌ این افراد به مقدسات ملت ایران ثابت کردند که دست‌نشانده دشمنان هستند و تنها هدفشان رسیدن به خواسته‌های دشمنان است.
دوستی‌نژاد با بیان اینکه درست 18 ماه قبل از انتخابات 88 پروژه ابطال انتخابات از سوی دشمنان طراحی و کم کم اجرا شد، اضافه کرد: در این مسیر برخی نیز با نوشتن نامه‌هایی مبنی بر ابطال این انتخابات دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری کردند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن با پروژه ابطال انتخاب به دنبال زیر سؤال بردن کارآمدی شورای نگهبان و ساقط کردن نظام بود و در این مسیر افرادی خودخواه همچون کروبی، موسوی و خاتمی که تنها خواسته‌های خود را در نظر می‌گرفتند، مسیر دشمن را برای رسیدن به اهداف هموار می‌کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: تلاش‌های شبانه روزی دشمنان به دلیل بصیرت بالای مردم و رهبری‌های مقام معظم رهبری توطئه‌ها خنثی و تهدیدات به فرصت‌های بی‌نظیری برای پیشرفت کشور شد.
دوستی‌نژاد حماسه 9 دی را خط بطلانی بر همه توطئه‌های دشمنان دانست و ادامه داد: خروش حماسی مردم در این روز تاریخی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و دشمنان داخلی را سر جایشان نشاند.
وی الهی بودن نظام، وحدت و یکپارچگی مردم و وجود رهبرانی فرزانه را مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقتدار و پایداری این نظام الهی تنها در گرو توجه و حفظ این مولفه‌های مهم امکان‌پذیر خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان از ولایت فقیه به عنوان رمز وحدت و اقتدار ملت بزرگ ایران نام برد و گفت: تا زمانی که این ملت از ولایت فقیه و رهبری تبعیت کنند هیچ آسیبی به کشور نمی‌رسد.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول