اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان کرمان:

ورزشکاران حمایت از ولی‌فقیه را فریاد زدند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: جامعه ورزش در کنار اقشار مختلف مردم در حماسه 9 دی پا به صحنه گذاشتند و حمایت همه‌جانبه خود از ولایت فقیه را فریاد زدند.

ورزشکاران حمایت از ولی‌فقیه را فریاد زدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس ارجمند شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری همایش جامعه ورزش استان کرمان به مناسبت 9 دی روز بصیرت و پیوند امت با ولایت اظهار داشت: این همایش برای اعلام حمایت جامعه ورزش از ولایت ‌فقیه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 9 دی روز تجلی پیوند عمیق جمهوریت و اسلامیت در نظام ولایی جمهوری اسلامی است، افزود: جامعه ورزش در کنار اقشار مختلف مردم در 9 دی پا به صحنه گذاشتند و حمایت همه‌جانبه خود از ولایت فقیه را فریاد زدند.
ارجمند با بیان اینکه ورزشکاران ما همه دوستدار ولایت فقیه هستند، افزود: آنها تلاش می‌کنند تا با اطاعت‌پذیری از ولایت همواره در مسیری حرکت کنند که پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به این مسئله که دشمن در فتنه سال 88 خواهان ایجاد شکاف بین مردم و ولایت فقیه بود، گفت: با سخنان مقام معظم رهبری و بصیرت‌بخشی و آگاهی که ایشان به مردم نشان دادند، این توطئه دشمنان نظام در نطفه خفه شد و مردم با حضور میلیونی خود در صحنه در 9 دی 88 بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.
ارجمند با اشاره به سفر چند روزه‌ به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به منظور بررسی مسائل مختلف ورزشی این دو شهرستان گفت: استان کرمان در نقاط مختلف دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری است.
وی بیان کرد: در جنوب استان کرمان ورزشکاران مستعد خوبی حضور دارند و باید با گسترده‌تر شدن دامنه امکانات و زیرساخت‌ها و همچنین توسعه سرانه فضای ورزشی که طی چند سال اخیر گام‌های خوبی در این راستا برداشته شده، فضای لازم را برای رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش در این منطقه و تمام مناطق مستعد استان فراهم آورد.
ارجمند با اعلام خبر بازدید سرزده از بخشی از باشگاه‌های ورزشی در این دو شهرستان و همچنین بازدید از باشگاه‌های ورزشی از دو استخر فعال در این شهرستان که توسط بخش خصوصی ساخته شده است، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کاری انجام قرعه‌کشی جوایز باقیمانده از پیاده‌روی هفته گذشته این شهرستان بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول