اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش:

9 دی نمایش عمومی بصیرت ملت بود

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش گفت: 9 دی نمایش عمومی بصیرت ملت بود.

9 دی نمایش عمومی بصیرت ملت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، فاطمه جهان‌افروز جمعه ‌شب در مراسم ویژه بزرگداشت نهم دی در جمع بانوان آبپخش با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حماسه نهم دی اظهار داشت: حرکت بزرگ و عظیم امت مسلمان ایران اسلامی حجت را بر همگان تمام کرد.
وی افزود: در این حماسه بزرگ تمام اقشار جامعه با حضورشان ثابت کردند که صاحب بصیرت و آگاهی هستند و هیچ فریب و نیرنگی نمی‌تواند اعتقادشان را به ارزش‌ها خدشه‌دار کند.
جهان‌افروز با اشاره به شکل‌گیری موج‌های بیداری اسلامی به تقلید از انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: فضای سیاسی اخیر در کشورهای اسلامی ادامه دهنده و نشأت گرفته از حضور عظیم و بی‌نظیر تاریخی در سال ۵۷ است.
مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش عنوان کرد: اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدت‌هاست که یک روز را مشخص و متمایز می‌کند و همان‌طور که روز دهم محرم با حق‌طلبی امام حسین (ع) و یارانش برجسته شد امت مسلمان ایران نیز با یک حرکت برخاسته از ایمان راستین، ۹ دى را پیرو تمام حرکت‌های انقلابی در راستای ۲۲ بهمن ۵۷ رقم زدند.
جهان‌افروز ادامه داد: یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و عهد و میثاق دوباره مردم مسلمان ایران با ولایت و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
وی گفت: مردم مسلمان ایران با این یقین که خدای متعال نگهدار پیام این حماسه و موجب ماندگاری آن است، تحکیم انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی را رقم زدند.
این مسئول ابراز داشت: دشمنان این انقلاب بدانند که این ملت با آگاهی تمام توطئه‌ها در هر مکان و زمان که باشد را با حضور به موقع خود خنثی می‌کنند.
مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش تصریح کرد: حماسه 9 دی، خیزش روحیه عاشورایی ملت ایران اسلامی و نمایانگر عمق تاثیرگذاری قیام عاشورا در جامعه است و نمایش عمومی افزایش بصیرت در میان مردم ایران را از دیگر دستاوردهای حماسه 9 دی ماه بود.
جهان‌افروز اذعان داشت: این حرکت عظیم، باعث شد که بار دیگر شعائر الهی و اسلامی در جامعه ایران زنده شود و مردم هر سال و به این مناسبت با حضور در صحنه وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول