اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

9 دی نظام اسلامی را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: حماسه 9 دی نظام اسلامی را بیمه کرد.

9 دی نظام اسلامی را بیمه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد خرم‌روز جمعه شب در مراسم ویژه سالروز نهم دی در آبپخش اظهار داشت‌: خاطره حماسه 9 دی ماه سال 1388 برای ملت ایران فراموش‌نشدنی است، زیرا موجب بیمه شدن نظام اسلامی شد.
بخشدار آبپخش بیان داشت: حماسه 9 دی 88، الهام گرفته از حماسه عاشورای حسینی بود و فتنه‌ای بزرگ را بر هم زد و امت مسلمان ایران اسلامی در این روز با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ولایت تجدید میثاق کردند.
خرم‌روز با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره واقعه 9 دی ابراز داشت: در 9 دی، خداوند دل‌های مردم را به این راه برد که این چنین حضور یابند.
خرم‌روز تصریح کرد: در 9 دی ایران اسلامی فتنه‌ای بزرگ را پشت سر گذاشت و آثار این واقعه بزرگ تا سالیان سال در ایران اسلامی باقی خواهد ماند.
وی اضافه کرد: حماسه 9 دی تجلی میثاق مردم با ولایت بود و مردم به این وسیله عشق و ارادت خاص خودشان را به ساحت مقدس رهبری و وفاداری به انقلاب اسلامی نشان دادند.
بخشدار آبپخش با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در طول عمر 33 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به دست خود مردم به پیروزی رسید و همواره با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و در راستای حراست و پاسداری از اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم پای حوادث انقلاب می‌مانند.
خرم‌روز ابراز داشت: مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی در برابر طوفان‌ها و تندبادهایی که قصد لطمه‌ به ریشه انقلاب را دارند، سینه سپر می‌کنند و نمی‌گذارند صدمه‌ای به انقلاب وارد شود.
وی ادامه داد: وجه تمایز حماسه 9 دی با سایر حماسه‌ها در این است که واقعه 9 دی با حضور خود جوش مردم و در روزی غیر تعطیل اتفاق افتاد.
این مسئول متذکر شد: استکبار جهانی بعد از انتخابات 88 منتظر به بار نشستن فتنه‌انگیزی فتنه‌گران بود و برای شکست نظام برنامه‌ریزی سنگینی انجام داده بود، ولی مردم با حضور پرشور در صحنه پایبندی و ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول