اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقاکوچکی:

بازی آبرومندی مقابل شهرداری گرگان انجام دادیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: از بازی بازیکنان تیمم در دیدار با شهرداری گرگان راضی هستم و معتقدم در این دیدار نمایش آبرومندی داشتیم.

بازی آبرومندی مقابل شهرداری گرگان انجام دادیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدعباس آقاکوچکی  بعد از پایان دیدار تیمش با تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن حیدریان قم، اظهار کرد: بازی بسیار خوب و آبرومندی انجام دادیم زیرا شهرداری گرگان تیم خوبی بود و اگر کمی حواسمان جمع تر بود این بازی را می‌بردیم.
وی ادامه داد: شهرداری گرگان از تیم‌های بسیار با سابقه در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است که بازی با این تیم کار چندان آسانی نیست اما تیم ما با تکیه بر جوانی و انگیزه نفرات خود در این دیدار تا آستانه کسب پیروزی پیش رفت.
وی ادامه داد: مقایسه بین ظرفیت و پتانسیل دو تیم نشان می‌دهد که ما با بضاعت خود خوب بازی کردیم و حتی حریف را تا آستانه شکست پیش بردیم، ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و حتی از حریف فاصله گرفتیم اما این تجربه بازیکنان شهرداری بود که سبب شد بازی را ببرند.
سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم اضافه کرد: بازی بچه‌های ما بسیار عالی بود و امیدوارم روند بسیار خوبی را که از نیم فصل نخست رقابت‌ها آغاز کرده‌ایم، در بازی‌های بعدی نشان داده و به موفقیت بیشتری در نیم فصل دوم دست یابیم.
وی بیان داشت: ما هم همانند تیم بسکتبال شهرداری گرگان سعی کردیم بازیکن خارجی این تیم را مهار کنیم، چرا که بازیکن خارجی این تیم در دیدارهای قبلی با کسب حداقل 25 امتیازی، تاثیر گذاری زیادی در تیم شهرداری داشت اما در این مسابقه به خوبی از عهده این بازیکن برآمدیم.
آقاکوچکی از بازی خوب تیم جهش ترابری در این دیدار یاد کرد و افزود: بازیکنی مانند امیر صباغیان در این دیدار بسیار عالی بازی کرد و متاسف‌ هستم از اینکه مجید نادری خیلی زود پنج خطا شد و الا اگر در زمین بود قطعا می‌توانستیم بهتر کار کرده و حتی تیم شهرداری گرگان را ببریم.
وی بیان کرد: در واقع در لحظاتی از این دیدار تیم ما جوانی به خرج داد و این تجربه دو تیم بود که نتیجه مسابقه را رقم زد، تیم شهرداری گرگان از بازیکنان با تجربه و میدان دیده‌ای برخوردار است و همین امر سبب شد بازی را از ما گرفته و به سود خود رقم بزنند.
سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم از حضور نیافتن تماشاگران در بازی‌های خانگی این تیم ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: ما در هر شهر که می‌رویم تماشاگران آن تیم حضور گسترده و حمایت همه جانبه ای از تیم خود دارند اما متاسفانه ما در قم از این حمایت برخوردار نیستیم و البته دلیل آن را هم مقایسه‌ای می‌دانم که تماشاگران خوب قمی بین جهش ترابری و راه و ترابری فصل گذشته دارند اما در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر به حمایت آنها نیاز داریم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول