اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر گرگان خبر داد:

‌اجرای پروژه گردشگری دالان بهشت گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان از در دستور کار قرار گرفتن پروژه تفریحی و گردشگری دالان بهشت در محور ناهارخوران گرگان خبر داد.

‌اجرای پروژه گردشگری دالان بهشت گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از شورای اسلامی شهر گرگان، زهرا نورا اظهار داشت: بررسی شرایط واگذاری دالان بهشت در دویست و پنجاه و نهمین جلسه این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف دو هفته آینده شهرداری گرگان گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص این پروژه را ارائه کند.
نماینده گلستان در شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه ایجاد فضای تفریحی مطلوب و در خورشان شهروندان گرگانی در محور ناهارخوران یکی از ضرورت‌های اساسی شهر محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری گرگان اقدامات لازم برای دیواره‌سازی دالان بهشت را در دستور کار خود قرار دهد و نسبت به اجرایی شدن آن تا پایان سال جاری اقدام کند.
وی همچنین فضای دالان بهشت واقع در ضلع غرب شهربازی ناهارخوران را برای استفاده شهروندان و مسافران و استفاده بهینه از ظرفیت آن برای کسب درآمد شهرداری را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: از سال‌های دهه ۴۰ که شهرداری با ایجاد امکانات رفاهی سبب‌ساز حضور بیشتر مردم در محور ناهارخوران شده این منطقه به عنوان نماد تفریحی شهر و قابل دسترسی برای همه شهروندان شده که باید مورد توجه بیشتر مسئولان مربوطه قرار بگیرد و نسبت به گسترش امکانات تفریحی و رفاهی آن اقدام کنند.
نورا با انتقاد از اینکه استفاده از ناهارخوران برای شهروندان گرگانی به پیاده‌روهای دو طرف خیابان محدود شده است، اذعان داشت: با ایجاد پروژه گردشگری دالان بهشت می‌توان بخشی از این مشکلات را مرتفع ساخت.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول