اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

مردم سران ‎فتنه را در 9 دی سر جای خود نشاندند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان: ملت عاشورایی ایران، فتنه‎گران و سران‎ فتنه را در 9 دی سر جای خود نشاندند.

مردم سران ‎فتنه را در 9 دی سر جای خود نشاندند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری جمعه شب در بزرگداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع گرگان اظهار داشت: مردم ایران در این حادثه غرورآفرین نشان دادند که با تمام وجود، نظام اسلامی را یاری می‎کنند و تا پای جان در مقابل هر ظلمی می‎ایستند.
وی با بیان اینکه ملت ایران در روز 9 دی دنیا را به تعجب واداشت، تصریح کرد: این حرکت عظیم مردمی نشان داد که دنیای غرب، از ما دست بردارد و جنبش وال استریت و موج بیداری اسلامی نیز الهام گرفته از ملت ایران است و این انقلاب نیز ریشه در عاشورا دارد.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این انقلاب ماندگار خواهد بود و به دست صاحب اصلی آن، امام عصر (عج) خواهد رسید، خاطر نشان کرد: آن روزی که فتنه‎گران ارزش‎های این انقلاب را مورد هجمه قرار دادند ملت ایران خروشید.
قندهاری ابراز داشت: در پی این واقعه، یک حرکت انقلابی نیز در شهرستان گرگان شکل گرفت و مردم ولایتمدار گلستان نیز اعلام کردند در مقابل ارزش‎های نظام حتی یک قدم نیز عقب‎نشینی نخواهند کرد.
وی ادامه داد: حماسه 9 دی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد که این حادثه، ناشی از بیماری برخی خواص است که تنها با حضور مردم درمان می‎شود و این مردم ولایتمدار، امروز در سراسر ایران اسلامی بار دیگر تجلی حضورشان را در تبعیت از فرامین رهبری به بهترین شکل، به نمایش گذاشتند.
گفتنی است مردم گلستان نیز همپا و هم صدای ملت ایران عصر جمعه در اجتماع بزرگ در مسجد جامع شهر گرگان حضور یافته و با شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "بصیرت و بیداری شعار ملت ماست"، "حضور و همبستگی نشان اقتدار است"، "جهاد اقتصادی اساس ملت ماست"، "منافقین بدانند ملت ما بیدار است، از فتنه و خیانت ملت ما بیزار است"و "خامنه‌ای امام مسلمین است، ولایتش بر همگان یقین است" با امام امت خویش، تجدید پیمان کردند.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول