اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

9 دی روز اوج تجلی بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز 9 دی روز اوج تجلی بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران است که به فرموده مقام معظم رهبری تا همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند.

9 دی روز اوج تجلی بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، پرویز طاهری در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی شهر سی‌سخت اظهار داشت: فتنه مربوط به زمان خاصی نبوده و از زمان خلقت انسان توسط شیطان شکل گرفته و تا همیشه تاریخ خواهد بود.
وی گفت: آغاز فتنه دنباله‌روی انسان از هوای نفسانی است و به نوعی همان بدعت و عدم اطاعت از احکام خداوند است که موجب می‌شود انسان دست به هر کاری بزند.
مدیرکل آموزش ‌و پرورش کهگیلویه ‌و بویراحمد افزود: فتنه‌ای بعد از رحلت پیامبر شکل گرفت و همان همراهان همیشگی پیامبر به مقابله با جانشین و وصی ایشان امام علی پرداختند و افرادی مثل طلحه و زبیر، هوای نفسانی را بر جایگاه خود در نزد پیامبر ترجیح دادند.
وی در خصوص شباهت فتنه در زمان امام علی با فتنه 88 تصریح کرد: با پیروزی انقلاب و شکل‌‌گیری جمهوری اسلامی افرادی که خود را ارکان نظام می‌دانستند با توطئه علیه ولایت و رهبری و زیر سئوال بردن نظام جمهوری اسلامی دست به فتنه زدند که این خود نشان از شباهت فتنه آنها با فتنه زمان مولای متقیان است.
طاهری در این خصوص تصریح کرد: البته در زمان امام علی فتنه‌گران با همراه کردن عایشه همسر پیامبر به مردم اعلام کردند که آنها به دلیل همین همراهی حق هستند و دیدیم که فتنه‌گران 88 نیز در پی آن بودند که با همراه کردن بیت امام حقانیت خود را ثابت کنند اما نقشه‌های آنان با شکست رو‌به‌رو شد.
وی به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: روز 9 دی روز اوج تجلی بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران است که به فرموده مقام معظم رهبری تا همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند.
مدیرکل آموزش‌ و پرورش کهگیلویه ‌و بویراحمد افزود: همه دیدیم که فتنه‌گران هیچ جایگاهی در بین مردم نداشته و طرفدارانشان‌ در انتخابات نیز از آن‌ها متنفر شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول