اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رحیم مخدومی ‌در جمع مردم ‌ورامین:

فتنه 88 هنوز تمام نشده است؛ هیجان و حماسه نیاز است

خبرگزاری فارس: نویسنده برتر دفاع مقدس با بیان اینکه نباید گفت فتنه ۸۸ تمام شده است، گفت: عده‌ای دم از ولایت زده و به ولایت ضربه می‌زنند.

فتنه 88 هنوز تمام نشده است؛ هیجان و حماسه نیاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌رحیم مخدومی عصر امروز در جمع مردم شهید‌پرور شهرستان ورامین به مناسبت یوم‌الله نهم دی ماه به عوامل ایجاد فتنه اشاره کرد و گفت: در جبهه کسی دچار فتنه نمی‌شود چرا که جبهه حق و باطل مشخص است،خاکریز دشمن در جبهه معین است، اما در فتنه چه کسی را به عنوان ‌دشمن نشان دهیم، انگشت اشاره را به سوی چه کسی بگیریم.
پژوهشگر و نویسنده برتر دفاع مقدس افزود: فتنه‌گر بودن نه ارتباط به ملیت دارد و نه لباس، حتی فتنه در دل برخی علما نفوذ کرد، فتنه در دل بسیاری از ایثارگران نفوذ کرد، هاشم آغاجری مگر جانباز نبود، یک پای خود را از دست داد اما به کجا رسید، به جایی که حتی به ائمه معصومین علیهم‌السلام توهین کرد، مگر شمر جانباز صفین در رکاب امیرالمومنین (ع) نبود، دلیل اینکه این افراد دچار فتنه می‌شوند این است که دوست و دشمن در جبهه واضح بود اما در فتنه مبهم است، اصولا فتنه زمانی به‌وجود می‌آید که جای حق و باطل اشتباه شده باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: چه افرادی بیشتر دل امام (ره) را خون کردند، مگر کسانی که جزو علما بودند دل امام (ره) را خون نکردند، چرا امروز آقا تنهاست، متاسفانه در فتنه ۸۸ دوست و دشمن دست در دست هم بودند و جلوی آقا ایستادند، وقتی دوست از پشت خنجر بخورد زهر کاری‌تر می‌شود.
این پژوهشگر گفت: افرادی هستند که به جای خط آدم پیدا می‌کنند و رهرو آدم می‌شوند و دچار اشتباه می‌گردند، عده‌ای در رسول اکرم (ص) ماندند و به حضرت علی(ع) نرسیدند، برخی در خود حضرت علی (ع) ماندند و ایشان را خدا دانستند، برخی در شش امام ماندند و شش امامی شدند، حال هم برخی در امام راحل ماندند و به رهبری نرسیدند، مدام دم از امام می‌زنند اما در مقابل ولایت فقیه ایستادند.
وی ادامه داد: بصیرت گذشته نشانه‌های گذشته را داشت، اما امروز عده‌ای دم از ولایت زده و به ولایت ضربه می‌زنند، در مورد نهم دی ماه حضرت آقا راه را به ما نشان دادند، مبادا گمراه شویم، مبادا گرفتار سطح شویم، امروز وارد هر شهری می‌شویم در و دیوار پر از بنر و شعار است، خوب این‌ها در حدی لازم است اما باید در فکر این باشیم که اعمالمان منویات رهبری را جامه عمل بپوشاند، باید پا به پای رهبری حرکت کنیم.
نویسنده برتر دفاع مقدس در پایان تصریح کرد: مبادا در صف گیر کنیم، نگویید فتنه ۸۸ یک اتفاق بود و تمام شد، اگر می‌گفتیم ۱۵ خرداد تمام شد به انقلاب نمی‌رسیدیم، شور، هیجان و حماسه نیاز است اما باید عمق شعارها تبیین شود.
انتهای پیام/ش20/چ 3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول