اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم

راهپمایی 9 دی در زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مردم زنجان با مشت‌های گره کرده امروز در راهپیمایی عظیم 9 دی شرکت کردند.

راهپمایی 9 دی در زنجان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مردم مومن، متدین و همیشه در صحنه استان زنجان ظهر امروز پس از برگزاری نماز باشکوه و دشمن‌شکن جمعه در راهپیمایی روز 9 دی شرکت کرده و تبعیت خود را از ولی‌فقیه به نمایش گذاشتند. 
در این مراسم که پس از اقامه نماز جمعه در شهر زنجان برگزار شد، نمازگزاران زنجان در دفاع از حریم ولایت و گرامیداشت حماسه 9 دی سال 88 به صورت گسترده در راهپیمایی این روز شرکت کرده و پیام همبستگی خود را با مقام معظم رهبری به گوش جهانیان رساندند. 
گفتنی است؛ این مراسم با حضور نمازگزاران زنجانی برگزار شد، و مردم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
در این مراسم مردم زنجان با مشت‌های گره کرده با شعارهای "لبیک یا خامنه‌ای لبیک با حسین است، ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند.
گفتنی است، در پایان این مراسم بیانیه راهپیمایان قرائت شد.
 در این بیانیه آمده است، نمازگزاران زنجانی با گرامیداشت حماسه 9 دی اعلام کردند، که بدون شک این حماسه بزرگ نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را در نگاه جهانیان برجسته می‌کند. 
این بیانیه می‌افزاید،عمل به موقع، زمان‌شناسی و ایمان دینی از مهم‌ترین ویژگی‌های 9 دی است، که این ویژگی به حدی بزرگ بود که از دید رسانه‌های دوست و دشمن پنهان نماند. 
این بیانیه متذکر می‌شود، در این روز عاشورائیان با اقدامی خود جوش به خیابان‌ها آمدند تا بساط فتنه‌گری و حرمت‌شکنان عاشورا را برچینند. 
در این بیانیه آمده است، حماسه 9 دی فصلی درخشان برای ملت است که در این روز به حقیقت عظیم رسیدند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند، مملکت به دست دیکتاتورها گرفتار نمی‌‌شود. 
این بیانیه خاطرنشان می‌سازد، مردم همیشه در صحنه استان زنجان از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه دفاع کرده و گوش به فرمان ولی‌فقیه بوده و خواهند بود. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول