اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

9 دی صحنه حضور همه ایرانیان است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: حماسه 9 دی صحنه حضور همه ایرانیان و اقشار مختلف جامعه است.

9 دی صحنه حضور همه ایرانیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در آیین گرامیداشت 9 دی که با حضور جمعی از نمازگزاران در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم برای دفع فتنه 88 و محکومیت حرمت‌شکنی‌ عاشورا در این راهپیمایی میلیونی شرکت کردند شعارهای ضداستکباری سر دادند.
وی تصریح کرد: هم ‌اکنون ملت ایران در دهه چهارم انقلاب قرار گرفته‌اند به طوری که در سال‌های گذشته از انواع مشکل و بحران اعم از جنگ نظامی، تحریم اقتصادی و ... به سلامت عبور کرده‌اند امروز هم مانند سنوات گذشته با عزم راسخ و قلب مطمئن به پاسداری از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) می‌پردازند.
این مسئول خاطر نشان کرد: در ابتدای انقلاب یک عده با طرح کردن سناریوی سرقت انقلاب چنین ادعا کردند همه زحمت‌ها قبل از انقلاب آنها متحمل شدند ولی بعد از پیروزی روحانیان و نیروهای مسلمان انقلاب به نام خود مصادره کردند حال آنکه همه آحاد جامعه برای به زیر کشیدن حکومت ستم‌شاهی متحمل هزینه و زحمت شده بودند.
وی ادامه داد: آن افراد به دلیل عدم کسب توفیق مورد انتظار خود به جنگ مسلحانه روی آوردند ولی هموطنان ما مقابل این آشوبگری‌ها و توطئه‌چینی‌ها ایستادگی کردند هر کس به شیوه خود از انقلاب و امام دفاع کردند به این ترتیب دشمن در این کارزار شکست خورد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی دوره ششم عده‌ای معدود از مواضع امام و ملت عقب‌نشینی کردند، یادآوری کرد: در آن روزها تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس ششم با وجود تأکیدهای مقام معظم رهبری از موضع ملت در مسئله انرژی هسته‌ای کوتاه آمدند به طوری که در سال‌های اخیر نیز شاهد شدیم همان افراد آن سوی مرزها عامل و دست ‌نشانده ایادی استکبار جهانی شدند.
استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با طراحی سناریو تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال راه‌اندازی انقلاب مخملی و رنگین در کشور ما بودند لذا طبق فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری از 20 سال پیش برای چنین روزی برنامه‌ریزی کرده از نیروهای خود در داخل استفاده می‌کردند ولی مانند سنوات گذشته به دلیل هوشیاری ملت همچنین حضور داشتن رهبری فرزانه و حاذق این توطئه‌ در نطفه خفه شد.
انتهای پیام./ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول