اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه صاحب‌الزمان:

چهره جدید نفاق در 9 دی برملا شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: از دستاوردهای بزرگ حماسه 9 دی بر ملا شدن چهره جدید نفاق در کشور بود.

چهره جدید نفاق در 9 دی برملا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) این استان، رمضانعلی غلامرضایی با اشاره به اینکه دشمن مدت‌هاست سعی می‌کند بر انتخابات کشورهایی که سیاست‌هایشان با سیاست‌های آنها در منطقه همسو نیست، تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: کشور ما در گذشته تا یکی دو انتخابات اخیر هم به شکل تحریم انتخابات و ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای صدق می‌کرد و در این راه از تمام ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌ جست.
وی افزود: در یکی دو انتخابات اخیر تاکنون دشمن با تغییر تاکتیک در سیاست خود در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی همواره سعی داشته با دخالت مستقیم در سیاست‌های کشور ما در نتیجه انتخابات‌ تأثیرگذار باشد که نمونه بارز آن هم در سال 88 در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد.
معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: در انتخابات سال 88 دشمن سعی کرد نماینده نزدیک به جریانات غربی را بر مسند قدرت نظام جمهوری اسلامی بنشاند اما با مشخص شدن نتیجه انتخابات، سعی کرد با تغییر رویکرد، کاندیدای انتخاب شده را با کمک اپوزیسیون داخلی و خارجی، بی اعتبار و اصل انتخابات را زیر سؤال ببرد، از این رو پروژه تقلب در انتخابات را کلید زد.
غلامرضایی بیان داشت: هدف دشمن در مطرح کردن پروژه تقلب ایجاد یک نافرمانی مدنی بود تا مشروعیت انتخابات و با این کار نظام را زیر سؤال ببرد و اقداماتی را نیز در همین راستا انجام داد.
وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمون‌های ایشان در ایام فتنه گفت: سخنان آگاه کننده رهبر معظم انقلاب از پشت صحنه‌های این سناریو و ارتباط بین سران فتنه و اپوزیسیون خارج نشین و ضدانقلاب و به ویژه فجایع روز عاشورا و حرمت شکنی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) سبب شد تا مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران حماسه‌ای عظیم را در 9 دی‌ماه به وجود آورند.
معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه با اشاره به دستاوردهای حماسه نهم دی‌ماه اضافه کرد: از آنجا که هدف دشمن بی ثباتی نظام اسلامی است، می‌توان یکی از دستاوردهای بزرگ حماسه نهم دی‌ماه را ثبات و اقتدار سیاسی نظام اسلامی برشمرد.
وی تصریح کرد: از دستاوردهای دیگر این حماسه بر ملا شدن چهره جدید نفاق در کشور است که مردم با حضور حماسی خود در این روز و حمایت تمام و کمال از انقلاب و ولایت‌فقیه منافقان جدید را به حاشیه رانده و آنها را به نوعی پالایش کردند.
معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به نقش مردم کشورهای منطقه و خیزش اسلامی در دفاع از نظام‌های سیاسی حاکم بر جوامع خود اشاره کرد و گفت: هر جا که پشتوانه مردمی خواهان ساقط شدن دیکتاتورهای کشورشان هستند و پشت سر نظامشان ایستادند دشمنان و استکبار هرگز موفق نمی‌شوند به آن کشور آسیبی برسانند.
انتهای پیام/غ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول