اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

افتتاح پل جنب دانشگاه آزاد جیرفت در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت با اعلام خبر افتتاح پل چهارم در آینده نزدیک گفت: پل دیگری که اکنون در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی بر روی رودخانه ملنتی در حال احداث است، در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پل جنب دانشگاه آزاد جیرفت در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح «پل صاحب‌الزمان (عج)» شهر جیرفت گفت: شهرستان سبزواران دارای استعدادها و ظرفیت‌هایی فراوانی است و اقلیم طبیعی جهان را به طور کامل در درون خود جای داده است.
وی افزود: با توجه به قابلیت‌های بسیار فراوان این شهرستان امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در این شهر باشیم.
غنچه‌پور با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی شهرستان جیرفت تصریح کرد: صبغه تاریخی تمدن هفت هزار ساله قبل از میلاد این شهر همه تاریخ‌های دیگر را تحت تأثیر خود قرار داده است.
وی شهروندان جیرفتی را مردمی شجاع، ولایتمدار و وفادار به نظام و انقلاب دانست و ابراز داشت: فضای همدلی بسیار خوبی در میان مسئولان اجرایی این شهرستان حاکم است.
غنچه‌پور بیان داشت: تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه جاده‌های مواصلاتی، برق‌رسانی، آب و فاضلاب شهر و روستایی، مسکن، بهداشت، مخابرات و ... شده است که امیدواریم توسعه بیشتری یابد.
وی با اشاره به عملکرد شورای شهر و شهرداری عنوان کرد: احداث پل‌های «9 دی، خرمشهر و صاحب‌الزمان» توسط این مجموعه نشانگر تلاش‌های بی‌وقفه آنان است.
غنچه‌پور با اعلام خبر افتتاح پل چهارم در آینده نزدیک گفت: پل دیگری نیز که اکنون در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی بر روی رودخانه ملنتی در حال احداث است، در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه اکنون در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، اذعان داشت: انتخابات به عنوان ممیز و شاخص اصلی مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: مواضع بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت در صحت و امانتداری انتخابات است.
فرماندار جیرفت اظهار داشت: همه مسئولان به عنوان سربازان این نظام با مردم بیعت می‌کنند تا با تمام توان خود انتخاباتی سالم و مردمی برگزار کنند که خروجی آن رأی مردم باشد.
وی افزود: امیدواریم که بتوانیم انتخاباتی سالم و بدون حاشیه برگزار کنیم تا نتیجه آن مجلسی مقتدر، توانمند و در شأن مردم مؤمن و ولایتمدار جیرفت باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول