اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

اختصاص 50 میلیارد ریال برای احداث پل کلل

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اختصاص 50 میلیارد ریال برای احداث پل کلل خبر داد.

اختصاص 50 میلیارد ریال برای احداث پل کلل
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌ بزرگراه برازجان به گناوه اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر راه‌سازی و ایمن کردن جاده‌ها در تمام مناطق کشور و بویژه در استان بوشهر اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است.
وی افزود: تا قبل از دولت نهم در استان بوشهر حدود 250 کیلومتر بزرگراه داشته‌ایم که هم‌اکنون به بیش از 590 کیلومتر افزایش یافته و شاهد امنیت خوبی در جاده‌های استان هستیم.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اداره کل راه استان و سایر دستگاه‌های مسئول با جدیت در احداث راه و بزرگراه و راه‌های روستایی فعال هستند و مردم نیز رضایت خوبی از جاده‌های استان دارند.
خسروی با اشاره به جایگاه و موقعیت شهرستان دشتستان تصریح کرد: شهرستان دشتستان به عنوان چهارراه ارتباطی دیگر شهرستان‌ها و استان‌های همجوار است و تسریع دراجرای پروژه‌های راه و راهداری دراین شهرستان بسیار ضروری است.
فرماندار دشتستان از اختصاص 50 میلیارد ریال برای احداث پل کلل خبر داد و گفت: پل کلل از مهم‌ترین محورهای بزرگراه برازجان به گناوه است که با همت و تلاش شرکت الهادی در حال احداث است و بیش از 50 میلیارد ریال به این پل اختصاص یافته است.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر نیز دراین بازدید با اشاره به روند رو به رشد احداث این بزرگراه اظهار داشت: پروژه راه چهار خطه اهرم - گناوه – دیلم 205 کیلومتر مسافت دارد که اکنون 60 کیلومتر آن اجرایی شده است.
علیرضا صفایی بوشهری افزود: کیفیت اجرای پروژه‌ها از اولویت‌های مهم در اجرای طرح‌های راهداری است که اداره کل راه توجه خاصی به این مهم دارد.
وی بیان داشت: استاندار بوشهر و فرمانداران شهرستان‌های 9 گانه با اهتمام خاصی بر روند اجرای طرح‌های راهسازی نظارت دارند و این امری مهم است.
مدیرعامل موسسه الهادی قرارگاه خاتم الانبیاء(پیمانکار بزرگراه برازجان گناوه) نیز با اشاره به وضعیت مطلوب احداث پل بزرگ کلل خاطرنشان کرد: پل کلل به عنوان راه ارتباطی برازجان – گناوه به طول 430 متر و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال با 35 درصد پیشرفت فیزیکی دردست اجراست.
امان زارع افزود: کل اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای کامل راه اهرم – گناوه و دیلم بطول 213 کیلومتر بالغ بر 250 میلیارد تومان است.
وی اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار لازم و رفع معارض تا پایان شهریور سال 91 شاهد تکمیل پروژه پل کلل خواهیم بود.
زارع تصریح کرد: برای موفقیت در تکمیل و راه‌اندازی این بزرگراه همه مسئولان و مردم باید همکاری و همراهی کنند تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول