اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای خانواده مشهد:

طرح کوچه خوشبختی مهارت‌های پایه‌ای را مدنظر قرار می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای خانواده مشهد گفت: طرح کوچه خوشبختی که برای نخستین‌بار توسط شهرداری مشهد اجرا می‌شود مهارت‌های پایه‌ای را مد نظر قرار می‌دهد.

طرح کوچه خوشبختی مهارت‌های پایه‌ای را مدنظر قرار می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمدحسین مقدم‌زاده صبح امروز در اردوی آموزشی تفریحی کوچه خوشبختی که به همت شهرداری در باغ شاهنامه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگسرای خانواده تلاش دارد زمینه‌ای ایجاد کند که خانواده‌ها مهارت‌های پایه‌ای را به خوبی آموزش ببینند.
وی تصریح کرد: طرح کوچه خوشبختی امسال برای نخستین‌بار توسط شهرداری مشهد اجرا شد و در این طرح 2 هزار زوج جوان زیر نظر اساتید مجرب آموزش‌ها و مشاوره های مربوط به خانواده را می‌بینند.
مقدم‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری مشهد در سال‌های گذشته نیز در زمینه خانواده فعال بوده است، خاطرنشان کرد: در سال 1389، 10 هزار نفر را زیر تحت آموزش‌های خانواده قرار دادیم که امسال طرح کوچه خوشبختی در یک مدل و مقیاس جدید در حال انجام است.
مدیر فرهنگسرای خانواده شهرداری مشهد ادامه داد: مهارت‌های ارتباطی به‌عنوان موضوع کلیدی خانواده‌ها و نیز انجام این برنامه‌ها به جای متمرکز شدن و آموزش کلی به هشت کانون تقسیم شده و در هر کانون همیاران خانواده ارتباطات خوب و موثری با خانواده‌ها دارند.
وی افزود: استفاده از همیاران خانواده برای نخستین‌بار در کشور توسط شهرداری مشهد در حال اجرا است و دانشجویان کارشناسی ارشد و همچنین فارغ‌التحصیلان رشته‌های روانشناسی بالینی و مشاور خانواده و رشته‌های مرتبط به عنوان همیار خانواده با این طرح همکاری می‌کنند.
مقدم‌زاده با بیان این که قصد از انجام این طرح شش ماه مطالعه توسط اساتید مجرب انجام شده است، بیان کرد: این طرح از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا اسفندماه ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم به اهداف از پیش تعیین شده که همان تقویت بنیان خانواده است دست پیدا کنیم.
مدیر فرهنگسرای خانواده مشهد به برنامه‌های آینده فرهنگسرای خانواده اشاره و تصریح کرد: بنا داریم طرح کوچه خوشبختی را در سال آینده تقویت کنیم و تعداد زوج‌های تحت پوشش را به 20 هزار نفر افزایش دهیم و تعداد کانون‌ها را نیز از هشت به 50 کانون برسانیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول