اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

9 دی‌ روز شکست توطئه‌های استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: 9 دی‌ روز شکست توطئه‌های استکبار است.

9 دی‌ روز شکست توطئه‌های استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح «پل صاحب‌الزمان (عج)» شهر جیرفت اظهار داشت: مجموعه کارکنان شهرداری همواره در راستای خدمت به مردم به دور از هرگونه ادعا تلاش می‌کنند.
وی افزود: 9 دی‌ماه تجلی بصیرت و شکوه حضور مردم ولایتمدار و شکست مفتضحانه فتنه‌گران و دشمنان داخلی و خارجی است.
عسکری با قدردانی از همکاری مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار جیرفت تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال، حرکت جهادی و مشارکت یک مجموعه خدمتگزار طرح‌های عظیمی به بهره‌برداری می‌رسند.
وی ابراز داشت: در تمام گوشه‌های شهر شاهد تلاش‌های مجدانه و مستمر شهرداری هستیم که با همکاری تمام کارکنان خود در راستای آبادانی شهر گام برمی‌دارند.
عسکری این پیشرفت را ثمره وحدت و همدلی تمام مسئولان دانست و بیان داشت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همواره مددکار و حامی یکدیگر باشند.
وی ایرانیان را ملتی قدرشناس ذکر و عنوان کرد: این مردم شایسته خدمت خالصانه مسئولان هستند که باید با تمام وجود برای برطرف کردن مشکلات و گرفتاری‌های آنان تلاش کنند.
عسکری 9 دی‌ روز شکست توطئه‌های استکبار را به همه فتنه‌شکنان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: مستکبران و فتنه‌گران همواره به دنبال این هستند که به نظام یک ضربه کاری وارد کنند.
وی اذعان داشت: آنان پس از رحلت حضرت امام منتظر فرصت بودند تا کینه‌های خود را به نمایش بگذارند و از انقلاب اسلامی انتقام بگیرند، اما با حرکت هوشمندانه خبرگان رهبری و انتخاب مقام عظمای ولایت همه توطئه‌ها خنثی شد.
عسکری گفت: در 9 دی‌ماه 88، با حضور باعظمت مردم همیشه در صحنه، دشمنان از تزلزل و نابودی انقلاب اسلامی ناامید شدند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول