اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده تهران در مجلس خبرگان

همایش بصیرت علوی در رودهن پایان یافت

خبرگزاری فارس: هشتمین دوره همایش بصیرت علوی با حضور نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسئولان محلی همزمان با 9 دی در رودهن برگزار شد.

همایش بصیرت علوی در رودهن پایان یافت
بخشدار رودهن در حاشیه هشتمین همایش بصیرت علوی رودهن که با حضور نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار این شهر و جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: امروز شهر و بخش رودهن افتخار پذیرایی از میهمانانی بزرگوار را داشت.
رضا طاهرخانی ادامه داد: هشتمین همایش بصیرت علوی در رودهن نشان از حضور مردمانی ولایی و انقلابی در جای جای این خطه شهیدپرور دارد.
وی توسعه بصیرت در جامعه را از تاکیدات مقام عظمای ولایت خواند و افزود: بخشداری رودهن با همراهی همیشگی مجموعه اداری این بخش و البته عنایات ویژه امام جمعه منطقه برنامه‏ریزی‏های خود برای برگزاری هرچه بهتر این همایش را آغاز کرد.
بخشدار رودهن از برگزاری هشت همایش بصیرت در بخش رودهن خبر داد و افزود: روشنگری در این برهه زمانی برای جامعه اسلامی امری ضروری است و از این رو، بخشداری رودهن پیرامون تداوم این‏گونه گردهمایی‏های انقلابی عزمی راسخ خواهد داشت.
وی با اشاره به گوشه‏ای از بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در گوشه‏ای از فرمایشات گران‏قدر خود فرمودند که "بصیرت را باید ما مسئولان و ما مردم به عنوان قطب‏نمایی برای خود قرار دهیم و بصیرت باید هدایت‏گر همه ما مسئولان نظام مقدس اسلامی باشد".
طاهرخانی تصریح کرد: با توجه به این فرمایش مقام عظمای ولایت بخش رودهن شاهد حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری بود.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول