اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

بصیرت و بیداری باید استمرار داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: بصیرت و بیداری حماسه بزرگ مردمی در نهم دی ماه سال 88 باید تبیین شود و استمرار داشته باشد.

بصیرت و بیداری باید استمرار داشته باشد
حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان با بیان اینکه نهم دی ماه نباید فقط به نصب یک پارچه یا تابلو اکتفا شود، اظهار داشت: برای خود واجب بدانیم تا این روز بزرگ را بها بخشیم.
وی افزود: بصیرت و بیداری حماسه بزرگ مردمی در نهم دی ماه سال 88 باید تبیین شود و استمرار داشته باشد.
رمضانی‌پور تصریح کرد: فرآیندهای قبل و بعد این روز نیز باید به خوبی جلوه‌گری کند و ابراز شود.
وی به گرامیداشت این روز بزرگ و حماسی به ویژه در دانشگاه‌ها و مدرسه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: جوانان و نوجوانان ما نسبت به این حرکت عظیم مردم و شکست فتنه 88 و بصیرتی که در دل‌های مردم بود، باید آگاه شوند و بدانند که وجود همیشه مردم در صحنه پایه‌های نظام را محکم کرده است.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: دست‌هایی که پشت پرده این فتنه را هدایت می‌کرد، خود فروختگانی بودند که با طرح و برنامه‌های از پیش تعیین شده به خیا‌ل‌هایی باطل آتش فتنه را در گوشه‌ای افکندند و خود قربانیان این آتش شدند.
امام جمعه رفسنجان گفت: مردم بصیر و آگاه ایران می‌دانند که دشمن به دنبال افکندن آتشی دیگر است، اما وحدت و هوشیاری و در سایه ولایت بودن این مردم همچنان حرف اول را می‌زند و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول