اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

حضور مردم در انتخابات اقتدار نظام را بالاتر می‌برد

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس اقتدار و مشروعیت نظام را بالاتر می‌برد.

حضور مردم در انتخابات اقتدار نظام را بالاتر می‌برد
 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی شامگاه پنجشنبه در جمع معتمدین و بزرگان طوایف شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: خروش ملت در حماسه ماندگار 9 دی، برگ زرینی در تاریخ پرافتخار مردم غیور و رشید ایران اسلامی ثبت کرد.
وی افزود: حضور باشکوه ملت در 9 دی سال 88 بار دیگر حماسه جاودان اول انقلاب زنده کرد و این حرکت پرشور حمایت ملت در تبعیت از ولایت را به اثبات رساند.
مرادی تصریح کرد: حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در 9 دی سال 88 موجب شد تا این روز در یادها و نگاه‌های دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی خار ‌شود و چشم طمع را از این کشور اسلامی بردارند.
وی خاطرنشان کرد: حادثه 9 دی که از آن به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یاد می‌شود موجب شد تا توجه و حمایت از ولایت به عنوان یک اصل برای مسلمانان ملت اسلامی ایران در تاریخ ثبت شود.
فرماندار قلعه‌گنج تصریح کرد: امروزه ایران اسلامی به عنوان یک قدرت مطرح در خاورمیانه و جهان، با انتخابات مجلس شورای اسلامی نگاه‌ها را به خود خیره کرده است و در این میان بدخواهان و دشمنان هر چند ناامید، اما چشم به حضور مردم دوختند.
مرادی خاطرنشان کرد: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در برابر تهدیدات احتمالی خارجی بسیار روشنگرانه و با آینده‌نگری خاصی صورت می‌گیرد و می‌طلبد که در اجرای این تدابیر ما نیز وظایف محوله خود را به نحو‌ ‌احسن انجام دهیم.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه سال جاری گفت: امروز با انتخاب هیئت اجرایی کار ستاد انتخابات در شهرستان قلعه‌گنج هیجان تازه‌ای می‌گیرد.
مرادی اظهار داشت: با انتخاب هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان قلعه‌گنج بر ما واجب می‌شود تا در اجرای این وظیفه خطیر با همت و تلاش وصف‌ناپذیر روحیه مشارکت در مردم را بیش از پیش تقویت کرده تا انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود و بار دیگر عزم ملت و وحدت اسلامی کشورمان را به رخ استکبار بکشیم.
 به گزارش فارس، در این جلسه با حضور معتمدین محلی و بزرگان طوایف شهرستان قلعه‌گنج 7 نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل به عضویت هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان انتخاب شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول