اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین دژ:

انتخابات مظهر حضور آگاهانه مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین دژ گفت: انتخابات و مشارکت در عرصه‌های سیاسی مظهر حضور آگاهانه مردم است.

انتخابات مظهر حضور آگاهانه مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بهروز بهروز ظهر امروز در نشست اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شاهین‌دژ اظهار داشت: ملت انقلابی ایران پس از پیروزی انقلاب همواره با حضوری مؤثر در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، افتخارات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی رقم زدند و در حماسه نهم دی نیز برگ دیگری بر این افتخارات افزودند.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی در فتنه سال 1388 ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دادند و به خیال خام خود تصور می‌کردند مردم دست از اعتقادات و ارزش‌های خود برداشته‌اند.
 وی ادامه داد: این افراد فکر نمی‌کردند مردم در حماسه 9دی آن چنان باشکوه و پر شور در صحنه حاضر شوند و از ولایت و نظام اسلامی دفاع کنند.
بهروز در ادامه با تأکید بر اطلاع‌رسانی مسئولان برگزاری انتخابات گفت: مسئولان اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رعایت اصول قانونی، مردم را برای انتخاب نماینده اصلح، ترغیب کرده و در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.
این مسئول انتخابات را مظهر اراده و حضور آگاهانه مردم خواند و تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران موظف به فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای حضور حداکثری مردم و توجه به معیارهای قانونی انتخابات هستند.
وی با تأکید بر رعایت امانت‌داری در انتخابات بیان کرد: عوامل اجرایی برگزاری انتخابات این دوره باید بدون جانبداری و طرفداری از داوطلبان نمایندگی مجلس، اصل بی‌طرفی و امانت‌داری را رعایت کنند.
فرماندار شاهین دژ خاطرنشان کرد: شهرستان شاهین‌دژ آماده برگزاری انتخابات سالم و منطبق با قانون است و اعضای هیئت اجرایی و نظارت نیز درصدد برگزاری انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول