اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

جوهره 9 دی دفاع از اهل بیت است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جوهره اصلی 9 دی پایبندی ملت ایران به آرمان‌طلبی اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بود که با عزمی راسخ آن را به نمایش گذاشت.

جوهره 9 دی دفاع از اهل بیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در همایش بصیرت عنصر پیروزی ملت ایران در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: راهپیمایی سراسری و پرشور ملت در دفاع از حریم اهل بیت در روز 9 دی نشان از فهم عمیق این ملت به آرمان حسینی و ولایی بود که دنیا را در بهت و حیرت فروبرد.
وی هرگونه بی‌اعتنایی به پشتوانه مردمی انقلاب را در سرزمین ایران بهت‌آور توصیف کرد و گفت: ملت ایران در طول تاریخ در برابر کج‌روی‌ها و نادرستی‌ها به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت ایستادند و به خوبی ثابت کردند که این انقلاب پایه عاشورایی و غدیر خم دارد.
این مسئول ضرورت تبیین حقایق راهپیمایی 9 دی را از سوی تمام صاحبان تریبون خواستار شد و بیان کرد: 9 دی بسیاری از واقعیت‌ها را برای ملت ایران آشکار کرد و نشان داد که دنیای استکبار در ایستادگی برابر امت عاشورایی ایران به عجز و لابه افتاده است.
ستوده این حضور را قدرت نرم نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: نظیر این حماسه را ملت ایران در روز 12 اسفند در وجهی دیگر خلق می‌کند.
وی افزود: حماسه بزرگ نهم دی اثبات کرد ایرانیان ولایتمدار همواره و همیشه بر پایه اندیشه‌های ناب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این‌که حماسه 9 دی حماسه‌ای عظیم و ماندگار در تاریخ ایران بود، خاطرنشان کرد: حماسه پر شکوه و ماندگار این روز علاوه بر آن ‌که چشم فتنه‌گران داخلی را خیره و آنان را منزوی کرد، آب سردی هم بر پیکر تبلیغات واهی و نقشه‌های براندازی دشمنان خارجی بود.
ستوده خاطرنشان کرد: حماسه تاریخی و با‌شکوه مردم در نهم دی ‌ماه و این حرکت بی‌نظیر هر ساله باید گرامی داشته شود.
وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: باید خدا را شاکر باشیم که ملت ما توانستند با بصیرت و عشق به ولایت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و تمام بدخواهان را که سال‌هاست با آرزوی بازگشت به روزهای سلطه و سیطره بودند را ناکام گذاشته و در مقابل تهاجمات و ناتوی فرهنگی دشمنان، نسل جوان جامعه را بیمه کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان اسلام را با حضور گسترده ملت ایران نتیجه اطاعت از ولی امر مسلمین دانست و گفت: بر همه واجب است در گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه تلاش کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول