اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول قوه قضائیه‌:

حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را تضمین کرد

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضائیه گفت: حماسه 9 دی انقلاب اسلامی ایران را تضمین کرد و دشمنان را مأیوس نمود‌.

حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را تضمین کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام والمسلمین ‌سیدابراهیم رئیسی ‌در جمع مردم اسلامشهر و در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران را حماسه 9 دی سال 88  تضمین و بیمه نمود و بار دیگر دشمنان این نظام را دچار یأس و ناامیدی کرد‌.
وی افزود: مردم بزرگوار ایران اسلامی در 9 دی با  یک حرکت خودجوش و عاشورایی ‌و برخاسته از یک تعهد دینی و مکتبی در جهت حمایت از رهبری و ولایت فقیه، به میدان آمدند و خشم، نفرت و انزجار خودشان را از فتنه گران و کسانی که زمینه‌ساز توطئه دشمنان این سرزمین بودند، به نمایش گذاشته و وفاداری از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه را اعلام کردند.
این مسئول گفت: بالاترین ظلم  و جنایت، ایجاد شک و تردید در دل مردم و ایجاد بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان است و ایجاد زمینه برای فعالیت دشمن بزرگترین ظلم نسبت به ملت می‌باشد و هرگز ملت غیور و بزرگوار ایران اسلامی عاملان و بانیان این ظلم و فتنه‌ها را نخواهند بخشید  .
رئیسی با مقایسه حماسه 9 دی ملت ایران با قیام توابین بعد از قیام عاشورا گفت: توابین زمان شناس نبودند و زمانی که امام حسین (ع) فریاد حمایت و استغاثه سر داد، کسی پاسخ نگفت، در حالی که مردم وفادار ایران بلافاصله به دعوت ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به صحنه آمدند و حماسه 9 دی را خلق کردند.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مهمترین مولفه قدرت کشور ما، مردم متدین، با بصیرت و وفادار به نظام می‌باشد و هر زمانی که احساس کنند نظام و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب به خطر افتاده، در صحنه حاضر شده و از انقلاب و دستاوردهای خون شهیدان این سرزمین دفاع می‌کنند .
وی افزود: فتنه سال 88 با دیگر توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی دشمنان اسلام تفاوت داشت، چرا که دشمنان این سرزمین در داخل کشور به دنبال ردپا بودند تا بتوانند دشمنی خودشان با این نظام را به نمایش بگذارند، که متاسفانه این جای پا توسط کسانی که اصلا"
انتظار از آنها نمی‌رفت، برای دشمنان مهیا شد و به عنوان جایگاه و پایگاهی برای ابراز دشمنی بر علیه آرمان‌های این ملت مطرح شدند.
رئیسی اظهار داشت: انتخابات سال 88 به عنوان بهانه‌ای بود برای ایجاد توطئه و بروز فتنه، کسانی که به خواست دشمن عمل کردند  و اسم امام را با خود به یدک کشیده و علیه این نظام  قد علم کردند، هیچ جایگاهی بین مردم ندارند و درحال حاضر هیچ کسی لایق‌تر و شایسته‌تر از مقام معظم رهبری برای تفسیر سخنان امام خمینی (ره) و رهبری این امت  وجود ندارد .
وی تصریح کرد: در آیات قرآن کریم ویژگی‌های 2 گروه حزب الله و حزب شیاطین به صراحت آمده است و خداوند هیچ کسی را به ضلالت و گمراهی دعوت نکرده است، اما برخی از انسان‌ها  بر اثر حرص، بلخ و خودخواهی خودشان دچار گمراهی شده و به ضلالت و تباهی سوق یافته‌اند .
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول