اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

گرامیداشت 9 دی تجلیل از خود مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: گرامیداشت 9 دی تجلیل از خود مردم است.

گرامیداشت 9 دی تجلیل از خود مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی در آیین گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی در جم اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران در روز نهم دی سیلی محکمی به استکبار و فتنه‌گران زدند و دشمنان را ناکام و ناامید کردند.
وی افزود: 9 دی نماد بصیرت انقلابی و حضور در صحنه مردم شهیدپرور ایران اسلامی است و گرامیداشت این روز تجلیل از خود مردم است.
فرماندار جم خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هرگاه نظام اسلامی که حاصل خونفشانی و ایثارهای فراوانی است مورد تهدید دشمنان قرار گرفته با حمایت مردم همیشه در صحنه از گذرگاه‌های دشوار عبور کرده است.
عبداللهی با تجلیل از مردم و مسئولان جم در برپایی مراسمات مختلف نهم دی در این شهرستان اذعان داشت: روز جمعه نهم دی مراسم پرفیض دعای ندبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) و در جوار آرامگاه شهید گمنام برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، به صدا در آمدن زنگ بصیرت در مدراس، برگزاری یادواره شهداء و افتتاح پایگاه مقاومت روستای کوری حیاتی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که طی چند روز گذشته به مناسبت هفته بصیرت برگزار شده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جم نیز با بیان اهمیت نهم دی ماه گفت: در روز نهم دی بساط فتنه‌گران برچیده شد و مردم پاسخی دندان‌شکن به سران فتنه و دشمنان دادند.
حجت‌الاسلام سید حسین سادات افزود: بصیرت بالای مردم و روحیه ولایت‌مداری مردم همیشه در صحنه موجبات به وجود آمدن حماسه نهم دی بود و باید این روز را برای مردم تبیین کنیم.
وی از چاپ بروشور بصیرت در کلام مقام معظم رهبری به مناسبت 9 دی خبر داد و اظهار داشت: به منظور افزایش بصیرت اقشار مختلف جوانان با دیدگاه مقام معظم رهبری در ارتباط با بصیرت، بیش از 5 هزار بروشور با موضوع بصیرت شامل سخنان رهبر معظم انقلاب تهیه شده که فردا در مراسم معنوی نماز جمعه جم بین مردم توزیع می‌شود.
امام جمعه جم نیز گفت: نهم دی روز شکست استکبار و روز پیروزی مردم در برابر دشمنان است.
حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: باید ابعاد مختلف توطئه‌های دشمن برای جوانان تبیین شود و جوانان باید به سمت معنویت و ارزش‌ها سوق داده شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول