اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش زنجان خبر داد

برگزاری آزمون ادواری الکترونیکی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان زنجان گفت: دومین مرحله آزمون ادواری الکترونیکی متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای 14 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون ادواری الکترونیکی در زنجان
سیف‌الله محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نام‌نویسی دومین مرحله آزمون ادواری الکترونیکی متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به صورت سراسری از یکم تا دهم آذرماه سال جاری آغاز شده است.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط تعیین شده در حرفه مورد نظر نسبت به نام‌نویسی و شرکت در این آزمون اقدام کنند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان گفت‌: در راستای برنامه‌ریزی عملیاتی سال جهاد اقتصادی‌، این طرح برای دومین بار به صورت الکترونیکی و هماهنگ در کشور برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: برای نام‌نویسی این آزمون‌ها دفترچه واحد طراحی شده است که متقاضیان پس از دریافت دفترچه از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان می‌توانند از طریق سایت advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر نام‌نویسی کنند.
محمدی تصریح کرد : ثبت‌نام در این آزمون‌ها به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان می‌توانند تنها در یک حرفه و در یکی از حوزه‌ها و شهرستان‌های تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد‌: با توجه به اینکه مراحل اجرای آزمون کاملاً مشخص شده و به هیچ عنوان قابل تغییر و تمدید نیست، لذا به همه شرکت کنندگان توصیه می‌شود جدول زمان‌بندی مراحل مختلف آزمون با دقت مطالعه کنند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان هدف از برگزاری سراسری و اینترنتی این طرح بزرگ را اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش و تعیین صلاحیت نیروی کار، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای آزاد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان برشمرد و افزود: ثبت‌نام اینترنتی مرحله دوم آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت از اول تا 10 دی‌ماه سال‌جاری آغاز شده و آزمون کتبی این مرحله نیز روز 14 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان پس از دریافت دفترچه راهنما و کارت اعتباری به مبلغ 40 هزار ریال با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره،‌ خدابنده، طارم و ماهنشان به تفکیک برادران و خواهران نسبت به دریافت دفترچه ثبت‌نام و کارت اعتباری اقدام کنند.
محمدی یادآور شد: متقاضیان پس از پایان مراحل ثبت‌نام می‌توانند با در نظر گرفتن جدول شماره یک برنامه زمان‌بندی مراحل مختلف آزمون، نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کرده تا از زمان، مکان و آدرس حوزه امتحانی خود اطلاع حاصل کنند.
وی بیان داشت: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر دیگر برای شرکت متقاضیان در آزمون‌های تئوری و عملی ضروری است.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان در خصوص شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت گفت: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهی‌نامه مهارت، کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 است.
وی تصریح کرد: زمان برگزاری و همچنین شیفت‌بندی آزمون‌ها در سطح کشور دقیقا مشخص شده و به متقاضیان توصیه می‌شود، ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و با در نظر گرفتن شرایط تعیین شده و ضوابط موجود در این آزمون‌ها ثبت‌نام و شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله آزمون‌های ادواری متقاضیان آزاد سنجش مهارت به صورت هماهنگ و کشوری در استان زنجان و 20 آبان‌ماه سال‌جاری برگزار شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول