اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان خبر داد

ثبت‌نام الکترونیکی دومین مرحله آزمون ادواری در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان از آغاز ثبت نام الکترونیکی دومین مرحله آزمون ادواری همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

ثبت‌نام الکترونیکی دومین مرحله آزمون ادواری در کردستان
سیدجمیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی این دوره از یکم تا دهم دی‌ماه سال جاری انجام و متقاضیان و داوطلبان آزاد می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزشی دولتی و آموزشگاه‌های آزاد تابعه استان دفترچه راهنما و کارت اعتباری را تهیه کنند.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت کننده پس از دریافت دفترچه راهنما و کارت اعتباری از  مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای تابعه در سراسر استان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی
advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.
وی در مورد برگزاری آزمون کتبی این مرحله نیز تصریح کرد: آزمون کتبی این مرحله در تاریخ 14 بهمن ماه برگزار و  نتایج آن نیز در 25 بهمن‌ ماه سال‌ جاری توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام خواهد شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در ادامه به شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت اشاره کرد و افزود: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی نیز 70 از 100 است.
احمدی اضافه کرد: شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت در این آزمون کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 خواهد بود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت، اظهار داشت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی برای ثبت نام اینترنتی آزمون سنجش مهارت مواجه شوند می‌توانند با شماره تلفن 3248080-0871 اداره سنجش و ارزشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان تماس حاصل کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان به اهداف برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت به صورت کشوری اشاره کرد و ادامه داد: طرح برگزاری این آزمون‌ها با اهداف اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد ، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمات رسانی به مخاطبان است.احمدی در پایان خاطرنشان کرد: این آزمون در 120 حرفه آموزشی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول