اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

9 دی فتنه‌گران را به بن‌بست کشاند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: حماسه نهم دی فتنه‌گران و استکبار را به بنِ‌بست کشاند.

9 دی فتنه‌گران را به بن‌بست کشاند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در جمع فرماندهان قرارگاه منطقه شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه 88 روز محشر مردم ایران و روز امتحان خواص در نظام جمهوری اسلامی ایران بود که ملت ایران مانند همیشه سربلند از این آزمایش بیرون آمد و افتخار دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد.
وی این حماسه مردمی را روز غدیر ملت ایران خواند و افزود: در این روز مردم با امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر خود تجدید میثاق کردند و ثابت کردند که به اصول و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند و از این آرمان‌ها و ارزش‌ها نمی‌گذرند.
جلال‌زاده ادامه داد: مقام معظم رهبری با درایت و مدیریت داهیانه و حکیمانه خود توانست افکار عمومی جامعه را هدایت و آنها را از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان آگاه کند و دشمنان بیش از پیش ناامید و مأیوس شوند.
این مقام مسئول با بیان اینکه تشخیص راه از بیراهه نیازمند رهبری آگاه و هوشیار است گفت: با رهبری آگاه و مدیر می‌توان راه صحیح را انتخاب کرد چرا که دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با بکارگیری توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند.
جلال‌زاده حماسه نهم دی را روز بیعت با رهبری دانست و تصریح کرد: بیعت با ولی فقیه به منزله تقویت ایمان دینی است و اطاعت‌پذیری از فرمانده کل قوا سبب اقتدار ایران اسلامی و ناامیدی دشمنان و پیروزی ملت در تمام عرصه‌ها می‌شود.
وی با اشاره به حضور مؤثر روحانیان در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ادامه داد: روحانیان در تمام صحنه‌ها در کنار مردم و در خط مقدم بودند و همواره حضوری مؤثر و سازنده داشته‌اند.
استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح، به ویژه ارتش جمهوری اسلامی مایه افتخار نظام اسلامی است و دشمن با وجود نیروهای مسلح قدرتمند و با ایمان، جرأت تعرض به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.
انتهای پیام/غ20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول