اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات اردبیل:

نخستین زن در اردبیل کاندیدای مجلس شد

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تا پایان روز ششم ثبت‌نام کاندیداها 65 نفر برای حضور در مجلس نهم کاندیدا شدند.

نخستین زن در اردبیل کاندیدای مجلس شد
عباس دست‌‌باز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این تعداد کاندیدا از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، پارس‌آباد و بیله‌سوار، گرمی، خلخال و کوثر و مشگین‌شهر در طی 6 روز گذشته ثبت‌نام کردند.
وی از ثبت‌نام  نخستین زن نامزد مجلس نهم در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام عصر امروز به پایان می‌رسد و از کاندیداهای احتمالی که قصد ثبت‌نام دارند نیز می‌خواهیم تا در فرصت باقی مانده ثبت‌نام خود را انجام دهند.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل افزود: با توجه به اینکه احتمال ناقص بودن پرونده و ضرورت تکمیل آن وجود دارد کاندیداهای باقی مانده بهتر است  سریع ثبت‌نام کنند.
دست‌باز با اعلام اینکه مهلت ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نمی‌شود تصریح کرد: طبق قانون اجازه تمدید مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و کاندیداها تا عصر امروز باید مدارک ناقص خود را نیز تکمیل کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حاشیه‌های ششمین روز ثبت‌نام مربوط به ثبت‌نام نخستین زن کاندیدای مجلس نهم با مدرک غیرمرتبط حوزه سیاست بود به گونه‌ای که این بانو هنگام ثبت‌نام از احتمال پیروزی خود خبر داد.
دکتر منصور حقیقت‌پور استاندار سابق اردبیل جزو کاندیداهایی است که با توجه به اقبال مردمی پای به این عرصه گذاشته است.
رضا کریمی، میرغنی فروزان، ایرج محمدزاده، دکتر معصوم‌زاده، رشید اسماعیلی، صداقت فرجی نیری، کمال‌الدین پیرموذن و ... از دیگر نامزدهای شاخص انتخابات مجلس نهم در حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین هستند.
حسن نوعی‌اقدم عضو هیئت‌ رئیسه مجلس هفتم نیز به عنوان کاندیدای جناح اصولگرا بعد از ماه‌ها رایزنی و تلاش در محافل سیاسی ثبت‌نام خود را قطعی کرد.
گفته می‌شود ماه‌هاست که رایزنی خانوادگی برای حضور یکی از فرزندان خانواده نوعی‌اقدم از بین سردار حاج رحیم و حسن نوعی‌اقدم انجام شده که در نهایت منجر به کاندیداتوری حسن نوعی‌قدم به لحاظ تجربه دو دوره حضور در مجلس شد.
جواد صبور نماینده مجلس هشتم نیز امروز با ثبت‌نام خود خبرساز شد.
وی که در محافل مختلف به عنوان کاندیدای آرام و بدون جنجال یاد می‌شود برای حضور در انتخابات مجلس نهم امروز با حضور در ستاد انتخابات اردبیل رسما کاندیداتوری خود را اعلام کرد.
قاسم محمدی دیگر رقیب انتخاباتی اکثر کاندیداها و چهره سرسخت حامی دولت قرار است صبح فردا ثبت نام کند.
اما فرماندار  شهرستان‌ مشگین‌شهر نیز از ثبت‌نام چهار کاندیدا در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.
در این حوزه انتخابیه سلیمان وظیفه، عباس‌زاده مشگینی، ملکی و یونس اسدی ثبت نام کرده‌اند.
ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار خلخال با اشاره به رفع مشکل ثبت‌نام امام جمعه سابق این شهر در انتخابات جمع ثبت‌نام کنندگان را چهار نفر اعلام کرد که پرونده یک نفر از آنها نیز ناقص می‌باشد که با توجه اطلاعات واصله از این شهرستان جعفری بنه، میرغنی نظری، حجت‌الاسلام احمد شجاعی و خالقی حضور دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بعد از حوزه انتخابیه اردبیل بیشترین ثبت‌نام‌ها مربوط به حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار است که تاکنون 16 نفر از این حوزه انتخابیه ثبت نام کردند.
در این حوزه رقابت شاخص‌ترین چهره‌ها چند ماهی است شروع شده و کاندیداها آشکار و پنهان تبلیغ انتخاباتی می‌کنند.
در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز تاکنون سلیمان فهیمی، امیدعلی رعنایی، میرفخرالدین زاهد و اسماعیل ابراهیمی ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول