اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهیدان جان خود را فدای ولایت کردند

خبرگزاری فارس: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهیدان دوران دفاع مقدس مایه افتخار تاریخ انقلاب اسلامی هستند که جان خود را فدای ولایت کردند.

شهیدان جان خود را فدای ولایت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محسن انصاری ظهر امروز در یادواره شهید کشوری و 50 شهید منطقه بولی ایلام اظهار داشت: شهیدان با نثار جان خود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.
وی با بیان اینکه اکنون به برکت خون شهدا ایران اسلامی در اوج قدرت، عظمت و محبوبیت بین‌المللی قرار دارد، ادامه داد: نقش خانواده معظم شهدا در تبیین پیام شهدا بسیار مهم و ارزشمند است و باید همگان به این مهم توجه کنند.
این مسئول اضافه کرد: صبر و استقامت خانواده معظم شهدا امروز بهترین سرمشق برای جامعه ایران اسلامی است و باید جوانان امروز از زندگی سراسر افتخار شهدا الگو گرفته و در راه زندگی خود از این سیره پیروی کنند.
انصاری تصریح کرد: شهدا با نثار عزیزترین داشته خود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند، آنان با دستان خالی و توکل به خدا و رهبری امام خمینی (ره) در برابر دشمنان تا بیخ دندان مسلح ایستادند و یک وجب از خاک این دیار را به آنان ندادند.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در طول تاریخ ایران این تنها نبردی بود که خاک ایران اسلامی چپاول نشد و مردم آن به رهبری امام راحل در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.
وی تصریح کرد: ایثار و دلاورمردی رزمندگان اسلام، شهدا و در مجموع ایثارگران انقلاب اسلامی نباید فراموش شود و این وظیفه‌ای سنگین بر دوش همگان است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول