اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرری خبر داد

اجرای پایلوت حذف قبوض در شهرک مهدیه

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم گفت: با توجه به راه اندازی سامانه قبض ایران و وجود ده‌ها درگاه الکترونیکی پرداخت قبوض شهرک مهدیه قم حذف شده و پرداخت‌ها از طریق سامانه‌ها انجام خواهد گرفت.

اجرای پایلوت حذف قبوض در شهرک مهدیه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن محرری در جلسه هماهنگی پرداخت غیر حضوری قبوض گفت: چاپ قبض و ارائه آن به مشتری موضوعی است که هزینه بسیاری را به دنبال داشته و مشکلات بسیاری را نیز به بار خواهد آورد.
وی تصریح کرد: باید با استفاده از سامانه‌های پرداختی و حذف قبوض از هزینه بالای آن جلوگیری کرده و جلوی سوء استفاده‌ها را نیز گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم بیان داشت: به منظور سهولت در کارها و عدم حضور مردم به بانک‌ها که موجب شلوغی و ازدحام و از بین رفتن وقت مردم می‌شود، سامانه‌های پرداختی راه اندازی شده که همشهریان می‌توانند به راحتی قبوض خود را پرداخت کنند.
محرری گفت: باید تبلیغات بر روی این کار صورت گیرد و مردم نیز سهولت کار را احساس کرده تا شاهد پرداخت الکترونیک قبوض باشیم.
وی از اجرای این طرح به صورت پایلوت در قم خبر داد و گفت: شهرک مهدیه قم به عنوان محل اجرای طرح پایلوت برای حذف قبوض در نظر گرفته شده است که از دوره‌های بعدی این کار صورت خواهد گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم ادامه داد: پس از اتمام پایلوت این طرح در دیگر مناطق شهری قم نیز انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول