اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بردخون؛

چهلمین روز شهادت جانباز شهید سالمی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت جانباز 70 درصد بردخونی شهید ناصر سالمی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

چهلمین روز شهادت جانباز شهید سالمی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، روحانی و مبلغ دینی جمعه شب در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت جانباز بسیجی شهید ناصر سالمی اظهار داشت: خداوند پیامبران به ویژه پیامبر خاتم حضرت محمّد (ص) را به عنوان سفیر هدایت برگزید و ائمه اطهار در ادامه راه به ارشاد و راهنمایی مردم پرداختند.
حجت‌الاسلام سید عبدالله حسینی افزود: کار حضرت امام حسین (ع) برابر با تلاش همه انبیا و اولیا بود که با شهادتش فاصله حق و باطل را مشخص کرد و برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر به سوی دشمن حرکت کرد و به جز اجرای عدالت و فرامین الهی هدفی نداشت و برای اصلاح دین جدش قیام کرد در حالی که جامعه مسلمانان به انحراف می‌رفت و هیچ بویی از دین و عدالت نبود.
حسینی با بیان اینکه شهیدان ما به سالار شهیدان اقتدا و مکتب امام حسین را انتخاب کردند، تصریح کرد: جامعه و همه اقشار مدیون خون شهدا هستند و اینکه کشور به عطر وجود شهیدان معطر شده و با تلاش و زحمت در راه حق حرکت کردند و به خدای خود معرفت داشتند و موجب اعتلای نظام اسلامی شدند.
در ادامه پیام امام جمعه بردخون قرائت شد و یکی از مداحان اهل بیت در رثای حضرت امام حسین (ع) و همه شهدای اسلام مرثیه‌خوانی کرد.
شهید ناصر سالمی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی پس از 27 سال تحمل درد و رنج 25 آبان امسال به خیل شهدا پیوست و روحش به آسمان پر کشید.
این شهید در هنگام شهادت 54 سال داشت و سال 63 در منطقه جنگی زبیدات بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه کمر و نخاع زخمی شد.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول