اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی جلسه‌ای

هیئت اجرایی انتخابات پلدختر انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: طی جلسه‌ای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پلدختر انتخاب شدند.

هیئت اجرایی انتخابات پلدختر انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فرماندار شهرستان پلدختر پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌های اجرایی شهرستان پلدختر با حضور و نظر مستقیم 28 نفر از معتمدان محلی منطقه انتخاب شدند.
فریدون رشیدی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مهم‌ترین اصول در برگزاری انتخابات، حضور حداکثری مردم است.
فرماندار پلدختر افزود: مجریان و ناظرین انتخابات باید با رعایت اصل امانتداری، تمام سعی و تلاش خود را در صیانت از آرای مردم بکار گیرند و در تمام مراحل برگزاری انتخابات، خداوند را به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ناظر بر اعمال خود بدانند.
در نشست معتمدان محلی، آقایان شاهپور احمدی، محمد حسن حقی‌پور، غلامعلی محمودند، سعید ایمانی، ایرج باشی‌پور، محمد ناظری، جلال گراوند، فضل‌الله نصرالهی و حسن خدایی به عنوان اعضای اصلی و  حامد صیاد منصور، خسرو رضایی، احمد عباسی، حجت علیزده و حسینعلی عال‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی این حوزه انتخابیه برگزیده شدند.
فرماندار شهرستان پلدختر در ادامه گفت: تاکنون در حوزه انتخابیه پلدختر 10 نفر داوطلب مرد و یک نفر داوطلب زن  برای نمایندگی مجلس نهم ثبت نام کرده‌اند.
وی با اعلام اینکه مهلت ثبت نام از داوطلبان مجلس تا غروب روز جمعه به پایان می‌رسد، گفت: به استناد28 قانون آئین نامه اجرایی از روز شنبه رسیدگی به صلاحیت کاندیدا بر اساس استعلام‌ها از منابع رسمی و تحقیقات محلی شروع می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول