اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

هر حرکتی بدون ولایت فقیه شکست خورده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش و قائم مقام وزیر در شورای راهبردی سند تحول بنیادین گفت: هر حرکتی بدون وجود و حضور ولایت فقیه شکست خورده و ابتر است.

هر حرکتی بدون ولایت فقیه شکست خورده است
حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان در حاشیه همایش تبیین استقرار نظام جدید آموزش و پرورش در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تاریخ کشور ما و به ویژه انقلاب ما روزهای پر فراز و نشیبی را به خود دیده که تمام این حوادث در حافظه تاریخی ما ماندگار هستند.
این مسئول افزود: برخی از این حوادث در اوج و غرور شادی و برخی دیگر نیز در نهایت صبر و حوصله مردم و سخت‌کوشی و پایداری و استقامت آنان خود را نشان داد، به ویژه مردم ما در 9 دی با صبوری خود تشنج به وجود آمده از سوی سران فتنه را منکوب کردند.
این مسئول نهم دی را یکی از روزهای پر ثمر در تاریخ ملت ایران اعلام کرد و گفت: در این روز پرونده یک توطئه عظیم و فتنه بزرگ توسط مردم در هم پیچیده و به بایگانی تاریخ سپرده شد و ملت با نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمن عظمت استقلال را در جهان طنین‌انداز کرد.
محمدیان ادامه داد: دشمن گمان می‌کرد با مشابه سازی این جریان در منطقه می‌تواند از این تجربه موفق ایران به نفع خود استفاده کند اما تمام آن نقشه‌ها که با هدف طراحی خاورمیانه جدید اجرا می‌شد امروز به یک بیداری بزرگ اسلامی تبدیل شده و خاورمیانه جدید شکل می‌گیرد اما نه به نفع استکبار بلکه به نفع امت‌های اسلامی و مردم آگاه و بیدار جهان
وی به وجود برخی از آیات و روایات در قرآن مبنی بر فرقان حق و باطل از یکدیگر اشاره کرد و افزود: برخی آیات متشابه و برخی مستحکم‌اند و کسانی که مستحکمات را رها و به سمت متشابهات می‌روند فتنه طلبند و دل منحرفان به آنچه مستدل و مستقر و محکم است استدلال نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد دانشگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را انقلابی جاری زلال طاهر و پاک و پاک کننده اعلام و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران شرف و عزت را به مردمی می‌بخشد که به آیات مستحکم الهی چنگ زده و آیه محکم دین و ولایت را می‌گیرند.
محمدیان مستحکم انقلاب ما را رهبر معظم اعلام کرد و بیان داشت: محکم انقلاب ما ولایت است و اگر از اسلام ولایت را بگیریم چیزی از آن باقی نمی‌ماند
وی واقعه غدیر را یادآور شد و اذعان داشت: این واقعه بیانگر این است که بدون ولایت 23 سال رسالت ناقص بود و در آن روز دین خدا با ولایت بر مردم کامل شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر ولایت و امامت نداشته باشیم تمام کارهای ما ابتر و ناقص و شکست خورده است و بدون امام چه در بزم باشیم یا در کنار کعبه به نماز ایستاده باشیم هیچ تفاوتی با هم نمی‌کند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول