اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن

منشور اخلاق پژوهش قرآنی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: منشور اخلاق پژوهش قرآنی با حضور رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و جمعی از پژوهشگران در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم رونمایی شد.

منشور اخلاق پژوهش قرآنی رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن پیش از ظهر امروز در حاشیه دومین نشست مدیران پژوهشی و شورای پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن که در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد، با اشاره به منشور اخلاق پژوهش قرآنی گفت: پردازش منشور اخلاق پژوهش قرآنی از جمله فعالیت‌های مشترک دانشگاه علوم و معارف قرآن با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.
وی با بیان اینکه منشور اخلاق پژوهش قرآنی دارای 15 بند است، گفت: از حوزه مدیریت تفکر و پژوهش قرآنی تا اصل اهتمام به حفظ امانت‌داری در منابع اطلاعاتی، ادای امانت برای عمل کردن به پژوهش، اهتمام به نقش تفکر قرآنی در تقدیر روابط انسانی فرد پژوهشگر با محیط اجتماعی خود و احساس وظیفه در اهتمام به آرمان‌های انقلاب اسلامی، مدیریت و مهندسی فرهنگی جامعه در بندهای این منشور مطرح شده است.
حجت‌الاسلام احمد کوچکیان عنوان داشت: شش ماه زمان برای تدوین متن تفصیلی 300 صفحه‌ای زمان صرف شده که چکیده‌ای از آن در قالب منشور 15 بندی ارائه می‌شود.
در حاشیه این نشست نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی گروه‌های مطالعات مبنا و پژوهش‌های نظری قرآنی، پژوهش‌های تفسیری، نظام آموزشی قرآن، پژوهش‌های هنری قرآنی، پژوهش‌های اخلاق و فقه قرآن، پژوهش‌های فقه و فرهنگ وقف، مطالعات راهبردی و تحقیق توسعه‌ای، آیین‌نامه‌ها، اسناد دانشگاه علوم و معارف قرآن، تفاهم‌نامه‌های دانشگاه، خبرنامه‌های داخلی، پایان‌نامه‌های برگزیده همایش بین دانشکده‌ای هفته پژوهش و نرم‌افزارهای قرآنی برپا شده بود.
در پایان این نشست از 40 اندیشمند برتر به مناسبت‌های هشت‌گانه در قالب استاد پژوهشی، مدیر پژوهشی، دبیر‌های گروه‌های پژوهشی، مقالات، پایان‌نامه‌های برتر، کتاب برتر، مقالات سال برتر با حضور معاون پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن و رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم تجلیل و از منشور اخلاق پژوهشی قرآنی رونمایی شد.
انتهای پیام/غ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول