اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

انسان نباید بین خود و قرآن فاصله بیندازد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان رودبار گفت: انسان نباید هیچگاه بین خود و قرآن حتی برای لحظه‌ای فاصله بیندازد زیرا قرآن نور است و راه را نشان می‌دهد.

انسان نباید بین خود و قرآن فاصله بیندازد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام عباس گروهی پیش از ظهر امروز در جشن قرآن‌آموزی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی این شهرستان بر اهمیت نقش قرآن در حل مشکلات کنونی، دارالشفا بودن قرآن و ارتباط میان انسان و قرآن اظهار داشت: انسان نباید هیچگاه بین خود و قرآن حتی برای لحظه‌ای فاصله بیندازد زیرا قرآن نور است و راه را نشان می‌دهد.
وی افزود: انسان ذاتا به دنبال نور است پس ما نباید لحظه‌ای از دریافت این نور و نورانیت آن غافل بمانیم.
حمزه زمانی‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار نیز در این آیین اظهار داشت: در زندگی باید درس‌های قرآن کریم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی افزود: دانش‌آموزان باید از هم‌اکنون با قرآن و درس‌های آن انس بگیرند و از آنها را در زندگی و کار خود استفاده کنند.
فریده رویدل معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار نیز در این آیین به تشریح اجرای این طرح در مدارس ابتدایی و تاثیر آن در یادگیری و روان‌خوانی صحیح قرآن به ویژه در پایه‌های سوم و چهارم دبستان و تسلط دانش آموزان بر آن پرداخت.
به گزارش فارس، جشن قرآن‌آموزی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان رودبار در سالن آموزش و پرورش شهرستان رودبار برگزار شد و با سخنرانی، سرود، تئاتر و سایر برنامه‌‌های فرهنگی همراه بود.
در بخش پایانی این مراسم به دانش‌آموزان و مجریان طرح آموزش قرآن از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار با همکاری معاونت آموزشی ابتدایی این اداره، جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول