اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

پیام 9 دی تجلی شوکت و عظمت ایران بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: تجلی شوکت و عظمت ایران اسلامی مهم‌ترین پیام حماسه 9 دیماه 88 بود که در این روز عزیز اتفاق افتاد و یک‌بار دیگر ملت ایران از این امتحان سربلند بیرون آمد.

پیام 9 دی تجلی شوکت و عظمت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید عطاءالله میرکمالی صبح امروز در همایش مشترک حوزه‌های مقاومت بسیج کوثر یک، دو و سه سپاه ناحیه اراک که با موضوع میثاق امت با ولایت در کانون امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ما باید امروز با بصیرت و شناخت در مورد اتفاقات موجود به وظیفه دینی و اسلامی خود عمل کنیم و مانند سال‌های گذشته در تمام عرصه‌ها حضور داشته باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی کوتاه نیاییم.
وی ادامه داد: حماسه 9 دیماه 88 یکی از ایام الهی است که مانند 22 بهمن در تاریخ نظام اسلامی ماندگار شد.
فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر اینکه در حماسه 9 دی تحکیم ارکان نظام اسلامی اتفاق افتاد، اظهار داشت: یکی از این ارکان ولایت‌مداری مردم بود که هویت اصلی مردم ایران زمین همین ولایت مداری و اطاعت از ولایت فقیه است.
میرکمالی با تاکید بر حضور حداکثری ملت به ویژه بسیجیان در انتخابات آتی خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام هرگز بیکار نمی‌نشینند و در حال برنامه‌ریزی و توطئه برای این دوره از انتخابات هستند و ما بسیجیان با بصیرت و آگاهی و عمل به هنگام انشاءالله آنها را ناکام خواهیم کرد و برگ زرینی بر افتخارات نظام اسلامی خواهیم افزود.
خطیب و سخنران اراک نیز با تاکید بر اینکه فقه بر چهار اصل قرآن، عقل، سیره اهل بیت(ع) و اجماع استوار است و اصول دین  اسلام بر پایه عقل است نه تقلید گفت: بدون معیارهای الهی نه می‌توان خانواده و نه می‌توان جامعه و دنیا را اداره کرد.
وی با اشاره به اینکه مهدویت بزرگ‌ترین اصل اعتقادی ماست، افزود: ما در دین اسلام به تکنولوژی پاک اعتقاد داریم که با ظهور امام زمان(عج) به وجود می‌آید و برای رسیدن به آن باید از ابزارها و وسیله‌های پاک مثل دعا، احادیث و سخنان گرانبهای ائمه اطهار و ولایت پذیری استفاده کرد.
حجت‌الاسلام آقا میری بیان کرد: اسلام دین رهایی بخش است و ما باید برای ماندگاری این انقلاب و اسلام از روش‌های درست با محوریت اخلاق بهره بجوییم.
وی افزود: هر جامعه‌ای برای تامین نیازهای فردی و اجتماعی و جلوگیری از هرج و مرج نیاز به حکومت دارد و یک حکومت ایده‌‌آل و مطلوب هم باید در راس آ ن امام معصوم باشد پس در زمان غیبت امام معصوم باید شخصی که بیشتر از سایرین دارای صفات فقاهت، تقوا، درک سیاسی و اجتماعی، بصیرت، آگاهی از مسائل بین‌المللی، شجاعت در برابر دشمنان و تشخیص اولویت‌ها است پیشوایی جامعه را به عهده بگیرد که همان ولایت فقیه است.
وی خاطر نشان کرد: ولایت فقیه یعنی همان ولایت سیره اهل بیت (ع) و ولایت عقل و قرآن و تنها رکنی است که پیروی و اطاعت از او باعث ناکامی و شکست و ضعف دشمنان داخلی و خارجی اسلام و قرآن می‌شود.
 انتهای پیام/غ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول