اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشکده میکروالکترونیک دانشگاه ارومیه:

پژوهش در توسعه کشور تاثیر فزاینده دارد

خبرگزاری فارس: رئیس پژوهشکده میکروالکترونیک دانشگاه ارومیه گفت: فعالیت‌‌های پژوهشی در توسعه کشور به طور قطع تاثیر زیادی دارد.

پژوهش در توسعه کشور تاثیر فزاینده دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد‌نقی آذرمنش صبح امروز در جلسه‌ای که با هدف تبیین تأثیر پژوهش در توسعه تشکیل شد، اظهار داشت: انجام دادن مطالعات پژوهشی در مورد مسائل اجتماعی، اقتصادی و .. توسط اهل فن و صاحب‌نظران به طور قطع در توسعه استان و کشور تأثیر فزاینده‌ای دارد لذا باید در راستای تجهیز و تأمین نیروی انسانی پژوهشکده‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.
وی از همکاری پژوهشگران برای شرکت در طرح‌های تحقیقاتی قدردانی کرد و گفت: پژوهشگران در همه فعالیت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی همکاری خوبی داشته‌اند به طوری که تاکنون طرح‌های تحقیقاتی زیادی در حوزه‌های گوناگون به ثمر رسیده است.
این مسئول به موفقیت‌های پژوهشکده میکروالکترونیک اشاره کرد و افزود: پژوهشکده میکروالکترونیک به دلیل فعالیت مستمر و داشتن فعالیت‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون دستاوردهای زیادی داشته است به طوری که به عنوان یکی از هفت پژوهشکده برتر کشور معرفی شده است و این موضوع مرهون تلاش همه علاقه‌مندان حوزه پژوهش است.
وی با بیان اینکه پژوهشگران این پژوهشکده اغلب در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند، ادامه داد: در راستای تأمین نیروی انسانی نیز رئیس دانشگاه ارومیه قول مساعد داده که با محقق شدن این وعده، بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی این پژوهشکده خواهیم بود.
این مسئول با بیان اینکه در سال 89 تعداد هشت مقاله در مجله علمی آی‌اس‌آی به چاپ رسیده است، تصریح کرد: حدود 14 مقاله از آثار جوانان فعال و محقق در قالب کنفرانس ارائه شده تا از نتایج آن اقشار مختلف بهره‌مند شوند.
رئیس پژوهشکده میکروالکترونیک دانشگاه ارومیه اظهار داشت: امروزه تأثیر پژوهش در توسعه مناسبات و برنامه‌ریزی‌های ملی بر هیچ کسی پوشیده نیست و اقشار مختلف جامعه به اهمیت فعالیت پژوهشگران واقف هستند به طوری که بر مبنای این دیدگاه فعالان این عرصه در جامعه از جایگاه رفیع برخوردار هستند.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول