اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اردبیل:

حماسه نهم دی برگرفته از بصیرت ولایی مردم ایران بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اردبیل حماسه نهم دی سال 88 در کشور را بر گرفته از بصیرت ولایی مردم ایران با تکیه بر هدایت‌های مقام معظم رهبری اعلام کرد.

حماسه نهم دی برگرفته از بصیرت ولایی مردم ایران بود
حجت‌الاسلام محمد واحدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص حادثه نهم دی‌ ماه 88اظهار داشت: مقام معظم رهبری این اندیشه را به جامعه اسلامی القا کرد که رابطه رهبر و مردم رابطه دینی است و هر ملتی که سعادت خود را می‌خواهد آینده خود را در گرو اطاعت از دین و رهبری می‌داند.
این مسئول نگرش‌های سیاسی مقام معظم رهبری را در آن دوران یادآور شد و بیان داشت: در فتنه سال 88 حقیقت ماندگاری که نجات بخش ایران شد و زبان استکبار را از هرگونه یاوه‌گویی‌ها کوتاه کرد وجود مقام معظم رهبری بود که با زنده کردن این اندیشه‌ها و احیای فطرت ملت توانست بار دیگر جایگاه ولایت فقیه را در جامعه اسلام به وضوح نشان دهد.
واحدی‌زاده انقلاب اسلامی را دارای وجهه دینی و فطرت انسانی اعلام کرد ابراز داشت: اسلامیت، تشیع و اهل بیت در درون ملت ما می‌جوشد و وجود ولایت فقیه نیز توانسته است به این اندیشه‌ها جلا بخشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اردبیل گفت: برخی ‌حرکت‌ها که ناشی از نبود تحلیل صحیح جریانات سیاسی روی می‌دهد به دلیل وجود برخی عوامل انحرافی در بصیرت آنان است که نتوانسته‌اند راه حق و باطل را از یکدیگر جدا کنند.
این مسئول ادامه داد: تقوای الهی سبب می‌شود که بشر فرقان داشته، حق و باطل را از یکدیگر جدا کرده، راه درست را تشخیص داده و حق را بپیماید.
وی افزود: این شبهات در مسایل سیاسی کشور ما نیز پیش آمد و تا جایی پیش رفت که رگ حساس دینی مردم ما را در روز عاشورای سال 88 خدشه‌دار کرد و این بار مردم ما دیگر نتوانستند احساس و عواطف خود را در زیر چکمه‌های استکبار له شده ببینند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اردبیل خاطرنشان کرد: در این برهه نیز رهبر عظیم‌الشان ما توانستند با بیدار کردن فطرت الهی ملت این مردم را به صحنه کشیده و جامعه را نجات دهند و استکبار بار دیگر فهمید با یک ندای رهبر احساسات، عشق و عواطف مردم قلیان کرده به جوش و خروش می‌افتد تا آن جایی که دندان‌های فاسد فتنه را از جای می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول