اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

اجرای طرح ممیزی و آرشیو الکترونیکی در فردوس

خبرگزاری فارس: شهردار شهرستان فردوس از اجرای طرح ممیزی و آرشیو الکترونیکی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ممیزی و آرشیو الکترونیکی در فردوس
سیدمهدی علی‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: طرح ممیزی و آرشیو الکترونیکی از حدود یک ماه گذشته آغاز و تا پایان بهمن ماه نیز ادامه دارد.
وی افزود: طرح ممیزی باید هر پنج سال یک‌بار در شهرستان‌ها اجرا شود ولی در شهرستان فردوس این طرح از حدود 20 سال گذشته تاکنون اجرا نشده است و از این رو لزوم اجرای طرح ممیزی در فردوس ضروری به نظر می‌رسد.
علیپرست تصریح کرد: در حال حاضر طرح ممیزی برای بیش از 60 درصد منازل شهرستان فردوس اجرا شده است.
شهردار فردوس هدف از اجرای این طرح را نقشه‌برداری و تهیه مساحت، متراژ و زیربنا برای منازل، اماکن تجاری و زمین‌های موجود در محدود خدماتی سطح شهر عنوان کرد.
وی یادآور شد: نقشه منازل و اماکن تجاری پس از تهیه، در طرح آرشیو الکترونیکی که در راستای اجرای شهرداری الکترونیک انجام می‌شود اسکن و مورد استفاده کارشناسان قرار می‌گیرد.
علیپرست شهرداری فردوس را پیشتاز در اجرای طرح شهرداری الکترونیک دانست و گفت: تاکنون هیچ یک از شهرداری‌ها به این مرحله از اجرای طرح دست نیافته است و شهرداری فردوس با اجرای این طرح خدمات خود را با سهولت بیشتری به شهروندان ارائه می‌دهد.
شهردار فردوس از اجرای گام سوم شهرداری الکترونیک در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با اجرای این مرحله از طرح شهروندان می‌توانند در داخل منازل نسبت به پرداخت بدهی خود به شهرداری اقدام و از پرونده‌های ملک تجاری و مسکونی خود نیز بازدید کنند.
علیپرست هزینه برداشت میدانی از ملک، تعیین مساحت و همچنین اسکن هر پرونده در سیستم آرشیو الکترونیکی را برای هر پرونده مبلغ 90 هزار ریال اعلام کرد و ادامه داد: هزینه اجرای این طرح از سوی شهرداری پرداخت و از شهروندان هیچ مبلغی دریافت نمی‌شود.
وی اجرای طرح شهرداری الکترونیک را گامی موثر در ارائه خدمات به شهروندان دانست و یادآور شد: با اجرای این طرح از بسیاری مراجعات به شهرداری و بانک‌های سطح شهرستان خودداری می‌شود و شهروندان می‌توانند در منازل خود از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول