اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران:

تولید آبروی هر کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با اشاره به اهمیت کار و تلاش در کشور گفت: کار و تولید حیثیت، شرافت و امنیت ما را تضمین می‌کند.

تولید آبروی هر کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان، یوسف مرادلو در جمع دانشجویان رشته آمار دانشگاه زنجان اظهار داشت: تولید آبروی هر کشور و جامعه است و همه ما باید برای روانسازی تولید و سرمایه‌گذاری، تلاش کنیم.
وی با اشاره  به فاصله صنعت و دانشگاه در کشور گفت: یکی از معضلات اساسی در جامعه ما فاصله بین صنعتگران و دانشگاهیان است که در مسیر پر کردن این خلاء، شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده شمش روی در خاورمیانه، پیشرو و پیشتاز است و درب این شرکت از ابتدای تأسیس به روی تمامی دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران باز است و به گرمی از حضور شما عزیزان استقبال می‌کنیم.
مدیر عامل شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان با تاکید بر لزوم حضور دانشجویان و اساتید در محیط‌های صنعتی و کارخانجات ابراز امیدواری کرد، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها قبل از اینکه در ادارات و سازمان‌ها جذب کار شوند، مدتی را برای کسب تجربه در مسیر کار و تولید و آشنایی با سختی‌های این مسیر، در صنایع و کارخانجات حضور یابند.
رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با بیان اینکه صنعت روی در ایران سابقه‌ای 17 ساله دارد، ادامه داد: مصرف ما در گذشته 10 هزار تن در سال بود که همه آن را وارد می‌کردیم، ولی هم اکنون بیش از 100 هزار تن مصرف داریم، که تمامی آن را  در داخل تولید می‌کنیم و بقیه آن صادر می‌شود.
مرادلو تصریح  کرد: در حال حاضر 360 هزار تن  ظرفیت فعال و نصب شده در کشور وجود دارد، که به دلیل کمبود مواد معدنی، کارخانجات روی فقط با 38 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل بزرگ‌ترین کارخانه تولید شمش روی در خاورمیانه با بیان اینکه 70 درصد شمش روی کشور در زنجان تولید می‌شود، افزود: صنعت روی، صنعت بومی زنجان است و اکثر کارخانجات خارج از استان نیز توسط زنجانی‌ها راه‌اندازی و اداره می‌شود.
در ادامه دانشجویان دانشگاه زنجان با حضور در خط تولید مجتمع از بخش‌های اصلی کارخانه از جمله خردایش و کانه آرایی، محلول‌سازی، الکترولیز، شمش ریزی و آزمایشگاه بازدید و از نزدیک با فرایند تولید شمش روی آشنا شدند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول