اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

نماز مدارس تجلی بصیرت‌افزایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با بیان اهمیت بالای نماز در مدارس گفت: نماز مدارس تجلی بصیرت‌افزایی است.

نماز مدارس تجلی بصیرت‌افزایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری در نشست بصیرت‌افزایی دانش‌آموزی چرام اظهار داشت: انسان با نواختن بانگ الله‌اکبر دل خویش را به مقام قرب الهی رهنمون می‌کند.
طزری گفت: مهم‌ترین دلیل امر به نماز، به یاد خدا بودن، دوستی با فرشتگان، هدایت، ایمان، روشنایی، معرفت، فزونی رزق، آسایش بدن و ناخشنودی شیطان است.
وی بیان داشت: نماز توشه آخرت و شفیع نزد فرشته مرگ است، در عین حال در نماز روح عبودیت و بندگی وجود دارد و انسان با خواندن نماز این معنا را اثبات می‌کند که آن‌چه خدا پسندیده و از انسان خواسته انجام دهد. 
امام جمعه چرام ابراز داشت: آرامش عمیق و مستمر قلب با یاد خدا میسر است و نماز بهترین وسیله برای دوری از زشتی‌ها و آرامش قلب و یاوری در مشکلات و هم چنین عامل خوشبختی انسان‌ها می‌باشد. 
طزری در ادامه گفت: نماز سرود توحید و یکتاپرستی و فضیلت و پاکی است که باید فکر و روح ما را در برابر عوامل شرک‌زا و آلوده کننده‌ای که در زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم پاک و یکتاپرست بدارد.
امام جمعه چرام از مسئولان فرهنگی این شهرستان به خصوص آموزش و پرورش خواست تا در مهم‌ترین گام تربیتی و فرهنگی نسبت به موضوع نماز جدیت بیشتری به خرج داده و جوانان و نوجوانان را در عصر بیداری اسلامی با این فریضه بزرگ الهی بیشتر مانوس کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول